انتصاب معاون مجلس، حقوقی و استان های سازمان میراث

به گزارش چه خبر آنلاین، معاون امور مجلس، حقوقی و استان های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منصوب شد.

انتصاب معاون مجلس، حقوقی و استان های سازمان میراث

به گزارش خبرنگاران، میرهادی قره سید رومیانی با حکم زهرا احمدی پور ـ رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ـ به عنوان معاون امور مجلس، حقوقی و استان های این سازمان منصوب شد.

پیش از او اسدالله درویش امیری این مسؤولیت را به عهده داشت که در اواخر مردادماه سال جاری پس از موافقت هیات وزیران، استاندار زنجان شد و از این سازمان رفت و از آن پس تا کنون که نزدیک به چهار ماه و نیم ماه می گردد، جایگاه این معاونت خالی بود.

قره سید رومیانی که دارای مدارک تحصیلی کارشناسی علوم قضایی از دانشگاه علوم قضایی تهران، کارشناس ارشد حقوق بین الملل از دانشگاه مفید قم و دکتری حقوق بین الملل از ترکیه است، تحصیلات حوزوی نیز دارد و در استخدام رسمی قوه قضایی است و در دادگستری کل تهران هم فعالیت می نماید.

رومیانی نماینده مردم تبریز اسکو و آذرشهر در مجلس نهم بوده و در کارنامه کاری اش سرپرستی اداره کل حقوقی قوانین و تدوین شورای نگهبان، عضو اصلی محکمه حکمیت فدراسیون فوتبال ایران، معاون مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران، سرپرست امور بین الملل محاکم عمومی و انقلاب تهران وعضو کمیسیون قضایی و حقوقی در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی مشاهده می گردد.

این سومین انتصابی است که در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پس از شروع ریاست زهرا احمدی پور رخ داده، او پیش تر احکامی را برای معاون مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی این سازمان و رییس اداره مل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد صادر نموده بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 21

به "انتصاب معاون مجلس، حقوقی و استان های سازمان میراث" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتصاب معاون مجلس، حقوقی و استان های سازمان میراث"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید