ارتقای رتبه 13 عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران

به گزارش چه خبر آنلاین، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران از تأیید ارتقای 13 عضو هیئت علمی این دانشگاه در جلسه هیئت ممیزه معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

ارتقای رتبه 13 عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، سیدحمید جمال الدینی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران از تایید ارتقای 13 عضو هیئت علمی این دانشگاه در جلسه هیئت ممیزه معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

به گفته جمال الدینی از این تعداد، دو نفر به مرتبه استادی، هشت نفر به مرتبه دانشیاری و سه نفر به مرتبه استادیاری ارتقا پیدا کرده اند.

وی گفت: ضمن تشکر از تلاش اعضای هیئت علمی، این راستا را آغاز راه ارتقای کیفی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران می دانیم و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد نتایج بهتر در راستای کسب انتخاب برتر در اهداف چشم انداز دانشگاه آزاد اسلامی باشیم.

بر اساس گزارش معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، توفیق کسب شده علاوه بر تلاش های اساتید، حاصل برنامه ریزی مدون در دفتر ارتقای هیئت علمی و برگزاری جلسات منظم آموزشی در دانشکده ها و بیمارستان ها و ایجاد بستر پاسخگویی موثر و کار هماهنگ تیمی است که بعد از کسب نتایج درخشان المپیاد و نفرات برتر امتحانات جامع مرتبط با دانشجویان نصیب این دانشگاه شده است.

شایان ذکر است در پنجاه و چهارمین جلسه هیئت ممیزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور 31 پرونده مورد بررسی قرار گرفت که بر اساس رأی اکثریت اعضا با ارتقای دو پرونده از مرتبه دانشیاری به استادی، 12 پرونده از مرتبه استادیاری به دانشیاری و 17 پرونده از مرتبه مربی به استادیاری موافقت به عمل آمد که از این تعداد 13 پرونده متعلق به دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران بود.

4021/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 23 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 271

به "ارتقای رتبه 13 عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتقای رتبه 13 عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید