اختصاص اعتبار برای تسریع در عملیات بازسازی حمام تاریخی یعقوبیه

به گزارش چه خبر آنلاین، استاندار اردبیل از اختصاص اعتباری برای تسریع در عملیات احیا و بازسازی حمام تاریخی یعقوبیه اطلاع داد و گفت: انتظار می رود فرایند احیا و بهسازی این بنای تاریخی تسریع گردد.

اختصاص اعتبار برای تسریع در عملیات بازسازی حمام تاریخی یعقوبیه

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، اکبر بهنام جو صبح امروز، 25 مردادماه در بازدید از فرایند احیای حمام تاریخی یعقوبیه اردبیل اظهار کرد: انتظار می رود فرایند احیا و بهسازی حمام تاریخی یعقوبیه که با کاربری تاریخی و فضای عمومی در حال انجام است، تسریع گردد.

او اضافه نمود: عملیات بهسازی این حمام که از سال 82 توسط صاحب بنا شروع شده به دلیل کم بودن نقدینگی با تأخیر روبرو شده است که برای تسریع در فرایند عملیات احیای این بنای تاریخی مبلغی در اختیار متولی این حمام قرار می گیرد.

استاندار اردبیل توضیح داد: این مکان هم به لحاظ تاریخی و هم کاربری عمومی و خدماتی حائز اهمیت بوده و بعد از تکمیل در این کاربری ها مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل نیز با اشاره به فرایند احیا و بازسازی این بنای تاریخی اعلام کرد: پس از اتمام عملیات بازسازی و بازسازی، این مکان تاریخی با کاربری حمام سنتی و رستوران مورد بهره برداری قرار می گیرد.

او اضافه نمود: بازسازی این بنای تاریخی که در سال 82 ثبت ملی شده، سال جاری به سرانجام رسیده و در هفته دولت شاهد افتتاح و راه اندازی آن خواهیم بود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 320

به "اختصاص اعتبار برای تسریع در عملیات بازسازی حمام تاریخی یعقوبیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص اعتبار برای تسریع در عملیات بازسازی حمام تاریخی یعقوبیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید