آمادگی شهرداری منطقه 13 برای ارائه خدمات در روز های برفی

به گزارش چه خبر آنلاین، خبرگزاری خبرنگاران- با توجه به نزدیکی فصل سرما و احتمال بارش باران و برف در روزهای سرد سال، ستاد برف روبی شهرداری منطقه13 به حالت آماده باش درآمد.

آمادگی شهرداری منطقه 13 برای ارائه خدمات در روز های برفی

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، دکتر علی احمدی در حاشیه بازدید از سایت اصلی برفروبی ضمن بیان این مطلب گفت: ️با توجه به بارش باران و برف در روزهای سرد سال، شهرداری منطقه13 با تمام امکانات و تجهیزات، آمادگی دارد تا در ایام برفی و بارانی به شهروندان خدمت کند.

شهردار منطقه13 شرح داد: تمام تمهیدات لازم شامل لایروبی، اصلاحات هندسی و اقدامات عمرانی و... در سطح منطقه انجام شده تا با توجه به بارش برف و باران مسئله ای در سطح معابر نداشته باشیم.

وی بر حضور مستمر مسئولین و دست اندرکاران امور خدمات شهری منطقه و نواحی در سطح محدوده برای مدیریت و کنترل مستمر امور و رفع موانع و مسائل احتمالی در زمان بارش اشاره کرد و افزود: گروه های عملیاتی منطقه ای و نواحی چهارگانه، ده ها مخزن شن و نمک، ماشین آلات و نیروی انسانی عملیات برف روبی، سایت های اصلی و فرعی برف روبی در اتوبان یاسینی و نواحی 4گانه، نقاط حساس و برف گیر و... بدین منظور پیش بینی و آماده خدمت رسانی هرچه بهتر به شهروندان هستند

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 6 دی 1400 بروزرسانی: 6 دی 1400 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1110

به "آمادگی شهرداری منطقه 13 برای ارائه خدمات در روز های برفی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی شهرداری منطقه 13 برای ارائه خدمات در روز های برفی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید