شیک ترین هتل های هند در منطقه ها دور از شهر (تور هند ارزان)

به گزارش چه خبر آنلاین، کشور هند پر از تضاد ها و لایه های متنوع، منظره ها گوناگون و روستا های غیر قابل دسترس است؛ از شهر دهلی، بمبئی، راجستان تا کوه های هیمالیا، همواره جاهای دیدنی برای بازدید کنندگان فراوان است. اما این کشور دارای مجموعه ای از بهترین و شیک ترین هتل ها و اقامت گاه ها نیز هست. از آنجایی که قدم اول بعد از انتخاب مقصد، انتخاب محل اقامت مناسب می باشد، بهتر است در صورت برنامه ریزی برای سفر به هندوستان، ابتدا در خصوص بهترین اقامتگاه های این کشور تحقیق کنید. ما در این مطلب چهار قسمتی، بهترین و شیک ترین هتل های هند را به شما معرفی می کنیم؛ در بخش اول و دوم از هتل های قصر مانند و هتل های اردوگاهی شکل برایتان گفتیم؛ در بخش سوم، بهترین هتل های هند در منطقه ها خیلی دور و جدا افتاده از شهر و ترکیب شده با طبیعت را معرفی می کنیم؛ برای آشنایی بیشتر با هتل های مجلل هند، بهترین اقامت گاه ها و شیک ترین هتل های هند در دل طبیعت منطقه ها دور از شهر با خبرنگاران همراه باشید:

شیک ترین هتل های هند در منطقه ها دور از شهر (تور هند ارزان)

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ارزان ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

مجموعه اقامتی Wildflower Hall در شیملا Shimla، هیمالیا

مجموعه اقامتی Wildflower Hall یک مجموعه اقامتی کوهستانی و یکی از هتل های مجلل هند است با منظره هایی از هیمالیای باشکوه و پر عظمت است که چهره و خصوصیاتی کاملا منحصر به فرد دارد. هتل بسیار زیبای این مجموعه که دارای ارتفاع 8000 پا (2450 متر) بالا تر از سطح دریا می باشد و با طبیعت احاطه شده است، زمانی اقامتگاه تابستانی لرد کیچنر Lord Kitchener (افسر ارشد ارتش بریتانیا و سرپرست مستعمرات امپراتوری بریتانیا) که فرماندهی ارتش هندوستان را بر عهده داشت به شمار می رفت. برای به دست آوردن یک تجربه بی همتا، به شما پیشنهاد می کنیم هزینه بالای سوییت اصلی لرد کیچنر Lord Kitchener را بپردازید و در این سوییت 135 متر مربعی که دارای فرش های دست بافت، مبلمان آنتیک، حمام های مرمرین و منظره های بی نظیر از هیمالیاست اقامت کنید.

Wildflower Hall, Shimla in the Himalayas - An Oberoi Resort, Chharabra, Shimla, Himachal Pradesh, India; +91 177 264 8585

مجموعه اقامتی Ananda در هیمالیا

یکی دیگر از هتل های مجلل هند، مجموعه اقامتی Ananda در قلب هیمالیا، در محوطه 100 هکتاری Maharaja Palace Estate واقع شده است. اتاق ها و ویلا های این مجموعه، مبلمان کلاسیک را با پنجره های بزرگ کف تا سقف که مشرف به جنگل های آرامش بخش اطراف، دره Ganges و باغ های قصر هستند ترکیب می نمایند. بعلاوه در این مجموعه، یک استخر بی نهایت در لبه یک صخره و یک دریاچه پر از امکانات سلامتی بخش مانند فیزیوتراپی یا مشاوره تغذیه، یوگا و مدیتیشن وجود دارد.

Ananda in the Himalayas, The Palace Estate, Narendra Nagar Tehri, Garhwal, Uttarakhand, India; +91 124 4516650

مجموعه اقامتی Amanbagh

مجموعه اقامتی Amanbagh که یک اقامتگاه کاملا دور افتاده در کوهپایه های کوه های آراوالی Aravalli در شمال غربی جیپور Jaipur می باشد، به نظر می رسد از ابتدا جزوی از طبیعت اطراف خود بوده است. این اقامتگاه دارای 37 سوییت و پاویون می باشد که برترین جزئیات معماری مغول ها را به نمایش درآورده اند و توجه فوق العاده به جزئیات سنگ کاری، تختخواب های مرمرین صورتی رنگ و ورودی های تزئین شده و سقف های طاقی شکل بلند در آن ها به چشم می خورد. فعالیت های بسیاری برای انجام دادن در خارج از هتل وجود دارد؛ اما سافاری ببر در طول پارک ملی ساریسکا Sariska National Park به سمت شمال شرقی، یکی از مهم ترین و جالب ترین آنها به شمار می رود. شهر ارواح قرن هفدهمی بانگار Bhangarh، روستاها و معبد نیل کانت Neelkanth در مجاورت این مجموعه نیز به آسانی از طریق یک جیپ یا سواری روی شتر، قابل دسترسی هستند. پیشنهاد می گردد بین ماه های اکتبر و مارس از این مجموعه تماشا کنید؛ چرا که این مجموعه اقامتی در فصل های بارانی بسته هستند.

Amanbagh, Village Alwar, Rajasthan, India; +91 14 6522 3333

مجموعه اقامتی Shakti Himalaya

یکی از هتل های هند، مجموعه اقامتی Shakti Himalaya که مفهوم منحصر به فردی از هتل پراکنده را ارائه می نماید، شامل تعدادی ویلای اقامتی به سبک روستایی می باشد که در کوه های هیمالیا پراکنده شده اند. شرکت موسس این مجموعه، با روستاییان منطقه مشارکت می نماید تا خانه های استفاده نشده آنها در دور افتاده ترین منطقه ها هند را بازسازی نموده و سپس مسیر های پیاده روی روستایی از یک روستا به روستای دیگر را طراحی می نماید. چهار بخش اصلی در این مجموعه وجود دارد که مجذوب کننده ترین آنها Shakti 360° Leti می باشد. این مجموعه اقامتی کوهستانی که از دنیای مدرن بسیار جدا افتاده است، پنجره های سرتاسری شیشه ای و امکان تجربه غذا خوری روی صخره ها را به میهمانان خود ارائه می نماید.

Shakti Himalaya, +91 124 456 3899

مجموعه اقامتی Rawla Narlai

مجموعه اقامتی Rawla Narlai که مشرف به روستای کوچک نارلای Narlai، بین جودپور Jodhpur و اودایپور Udaipur می باشد، زمانی از طریق خانواده سلطنتی جودپور Jodhpur به عنوان یک اقامتگاه مخصوص شکار استفاده می شده است. این اقامتگاه همچنان دارای شکوه بسیار، محوطه های فضای باز و بالکن های وسیع، ویلا های استخر دار و نقاشی های راجپوت می باشد. این مجموعه با 32 اتاق و سوییت دارای کاشی های دست ساز، مبلمان آنتیک، آینه های پر نقش و نگار و مرمر سفید است. اگر قصد اقامت در این مجموعه را دارید، پیشنهاد می کنیم در محوطه سنگی رومانتیک قرن شانزدهمی آن به نام Step Well، زیر نور ستارگان، غذای خود را میل کنید.

Rawla Narlai, Village Narlai, Rajasthan, India; + 91 29 3426 0443

مجموعه اقامتی Suryagarh

مجموعه اقامتی Suryagarh در گوشه شمال غربی هندوستان، در لبه صحرای تار Thar واقع شده است و تجربه ای بسیار عالی برای گردشگران ماجراجو به شمار می رود. این مجموعه که به سبک هاولی Haveli ساخته شده است، از دور شبیه به یک قلعه سنگی بزرگ به نظر می رسد. درون این اقامتگاه، راهرو های پر پیچ و خم، محوطه های فضای باز، باغ ها، نورگیر های سنگی و جزئیات قدیمی نوستالژیک به چشم می خورند. تمامی این اتاق های سبک قدیم با امکانات رفاهی مدرن و منظره های وسیع و بی نظیر از صحرا ترکیب شده اند.

Suryagarh, Kahala Phata, Sam Road, Jaisalmer, India; +91 29 9226 9269

منبع: همگردی
انتشار: 18 دی 1401 بروزرسانی: 18 دی 1401 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1397

به "شیک ترین هتل های هند در منطقه ها دور از شهر (تور هند ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیک ترین هتل های هند در منطقه ها دور از شهر (تور هند ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید