99درصد ظرفیت اقامتی هتل های آذربایجان شرقی خالی است

به گزارش چه خبر آنلاین، نایب رئیس جامعه حرفه ای هتل و هتل آپارتمان های آذربایجان شرقی با اشاره به شرایط مراکز اقامتی بعد از شیوع ویروس کرونا، از کاهش 99 درصدی اشغال تخت های اقامتی هتل های استان در روزهای آغازین نوروز 99 اطلاع داد.

99درصد ظرفیت اقامتی هتل های آذربایجان شرقی خالی است

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، کریم رسول زاده با تاکید بر اینکه گردشگری به عنوان صنعتی که بیشترین آسیب را از شیوع ویروس کرونا دیده است، گفت: از شروع اسفند ماه و با شیوع ویروس کرونا و لغو یا تعویق سفرها به استان، تمامی رزروهای گروهی و فردی هتل و هتل آپارتمان های آذربایجان شرقی کنسل شده است.

او ادامه داد: از ظرفیت یازده هزار و پانصد تخت اقامتی در استان، از روز 28 اسفند تا 3 فروردین، به طور متوسط روزانه بین 50 تا 70 تخت اشغال بوده است که این عدد کمتر از یک درصد تخت های اقامتی در استان است و به عبارت دیگر 99 درصد ظرفیت هتل های استان خالی است.

نائب رئیس جامعه حرفه ای هتل و هتل آپارتمان های آذربایجان شرقی افزود: بخشی از این عدد شامل مشتریان ثابت هتل ها اعم از فوتبالیست ها، کارکنان شرکت های خارجی و داخلی و ... می گردد.

او اعلام کرد: تمامی پروتکل های بهداشتی ابلاغی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در هتل ها در حال انجام است و این اقدامات به صورت روزانه توسط بازرسان اداره کل و جامعه مورد بازدید و نظارت قرار می گیرد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 85

به "99درصد ظرفیت اقامتی هتل های آذربایجان شرقی خالی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "99درصد ظرفیت اقامتی هتل های آذربایجان شرقی خالی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید