انتشار آهنگ و فیلمهایی از استاد اسحاقی در اولین روز رویداد بین المللی گردشگری مازندران

به گزارش چه خبر آنلاین، ایرنا/ براساس گزارشات بدست آمده، انتشار آهنگ و فیلمهایی از استاد اسحاقی در اولین روز رویداد بین المللی گردشگری مازندران صورت پذیرفت.

انتشار آهنگ و فیلمهایی از استاد اسحاقی در اولین روز رویداد بین المللی گردشگری مازندران

نام استاد محمدرضا اسحاقی گرجی که به عنوان گنجینه زنده بشری به سبک آثار ملی کشور رسیده و نشان درجه یک هنری را به پاس سالها فعالیت در زمینه حفظ میراث هنری مردم مازندران دریافت نموده است و انتشار بخشهایی از کلیپ این استاد در روند آیین رویداد بین المللی مازندران حال و هوای خاصی را به این همایش داده بود.

بعلاوه بخشهایی از هنر فاخر این چهره ملی در خلال بازدید از غرفه های نمایشگاه، ذوقی وصف ناشدنی برای حاضران در آن جمع اعم از گردشگران خارجی و داخلی فراهم نموده بود.

استاد محمدرضا اسحاقی موسیقیدان، خواننده موسیقی بومی مازندران و نوازنده دوتار سال 1326 در گرجی محله بهشهر به دنیا آمد و پس از فراگیری بعضی آواها و نغمه ها از مادرش، نزد زنده یاد استاد حسن علیپور به فراگیری موسیقی پرداخت و از سال 1364 با دعوت به جشنواره فجر، حضورش در عرصه موسیقی پررنگ تر شد.

تا به امروز چند آلبوم موسیقی با صدای استاد اسحاقی منتشر شده و علاوه بر آن آوازهای این هنرمند در موسیقی سریال مرکز شهرتی فراملی پیدا نموده است.

رویداد ملی گردشگری مازندران به همراه نمایشگاه صنایع دستی و کارگروه های تخصصصی و آموزشی با موضوع روسیه و کشورهای حوزه دریای خزر و با اعلام رسمی حذف ویزا گردشگری بین ایران و روسیه در بابلسر شروع شد.

محورهای همایش بین المللی گردشگری مازندران با موضوع همایش گردشگری سلامت، گردشگری روستایی و بومگردی، فرصت سرمایه گذاری، صنایع دستی فاخر، گردشگری فرهنگی و تاریخی، گردشگری خلاق و ماجراجویانه و گردشگری کشاورزی قابلیت طبیعت گردی با موضوع روسیه و کشورهای حوزه cis همراه با نمایشگاه صنایع دستی و پنل تخصصی از پنجم تا هشتم مهر در هتل میزبان بابلسر برگزار می گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 6 مهر 1402 بروزرسانی: 6 مهر 1402 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1501

به "انتشار آهنگ و فیلمهایی از استاد اسحاقی در اولین روز رویداد بین المللی گردشگری مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار آهنگ و فیلمهایی از استاد اسحاقی در اولین روز رویداد بین المللی گردشگری مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید