60 درصد دانشجویان دانشگاه خوارزمی پس از فارغ التحصیلی وارد بازار کار می شوند

به گزارش چه خبر آنلاین، معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی گفت: با توجه به بررسی های میدانی اجرا شده طی سه سال گذشته، تعداد فارغ التحصیل این دانشگاه که مشغول به کار شده اند، به طور میانگین بین 55 تا 60 درصد است.

60 درصد دانشجویان دانشگاه خوارزمی پس از فارغ التحصیلی وارد بازار کار می شوند

محمد حسین عبداللهی، معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: برای افزایش مهارت دانشجویان درس های عملی را تحت عنوان کارورزی و کارآموزی ایجاد کردیم. به همین منظور به تعامل با دستگاه های اجرایی تهران و کرج پرداختیم تا از ظرفیت هایی موجود استفاده کنیم.

معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی ادامه داد: در برخی از رشته ها درس های عملی نیاز به بازنگری داشتند، این کار با تغییر سرفصل ها انجام شد. همچنین از مهر ماه 97 دوره هایی را با ورود دانشجویان از 5 رشته برگزار کردیم، طبق این فرایند دانشجویان در شرایط خاص بین 18 تا 24 واحد دریافت کردند.

وی با بیان اینکه مهارت افزایی دانشجویان، ورود به بازار کار را تسهیل می کند؛ اظهار کرد: دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه خوارزمی به طور جدی به فعالیت می پردازد. درهمین راستا دانشگاه یک دوره ای را تحت عنوان مهارت های 2020 طراحی کرد. بر اساس این طرح 20 مهارت در سن 20 سالگی به دانشجویان ارائه می شود. این طرح پس از رونمایی در وزارت علوم در سطح کشور اجرا سازی شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به بررسی های میدانی انجام شده طی سه سال گذشته، تعداد فارغ التحصیل این دانشگاه که مشغول به کار شده اند به طور میانگین بین 55 تا 60 درصد است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 105

به "60 درصد دانشجویان دانشگاه خوارزمی پس از فارغ التحصیلی وارد بازار کار می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "60 درصد دانشجویان دانشگاه خوارزمی پس از فارغ التحصیلی وارد بازار کار می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید