گوشی، هندزفری و پاوربانک؛ پکیجی مناسب خرید با 7 میلیون تومان

به گزارش چه خبر آنلاین، اگر در پی پکیجی مقرون به صرفه قیمت از گوشی هوشمند و لوازم جانبی آن هستید که بتواند یک تجربه دیجیتالی خوب را برای شما رقم بزند، می توانید به پیشنهاد خبرنگاران مگ این مجموعه را با قیمت حدود 7 میلیون تومان در مرداد ماه 1402 تهیه کنید.

گوشی، هندزفری و پاوربانک؛ پکیجی مناسب خرید با 7 میلیون تومان

با پیشرفت تکنولوژی، گجت های مختلفی به بازار عرضه شده اند که هرکدام قابلیت های خاص خود را دارند و در انجام کارهای مختلف، مانند برقراری ارتباط، تفریح، کار و تحصیل به ما یاری نمایند. با این حال، بعضی از این گجت ها قیمت بالایی دارند و بدین ترتیب برای افرادی که بودجه محدودی دارند، کاربردی نیستند.

این جاست که گزینه های مالی در بازار می توانند راهگشا باشند. برای نمونه گوشی های ارزان قیمت سال هاست که جای خود را در بازار پیدا نموده اند و تقاضای زیادی دارند؛ به همین علت هم برندهایی مانند سامسونگ و شیائومی تولیدات زیادی در این رده قیمتی دارند و گزینه های خوبی برای پکیج مالی هستند.

اما در کنار گوشی، قطعا کاربران به لوازم جانبی هم احتیاج دارند و در این صورت دیگر فقط بحث قیمت مطرح نیست، بلکه در کنار قیمتِ هر گجت برای باقی ماندن در بازه بودجه ای دلخواه، باید هماهنگی آن ها را هم در نظر گرفت؛ بنابراین وقت زیادی هم صرف گشتن و انتخاب محصولات مناسب خواهد شد.

اما یک پکیج توصیه شده از گجت هایی که با هم هماهنگ باشند و از طرفی در محدوده بودجه مورد نظر قرار بگیرند، می تواند بسیار یاری نماینده باشد و در وقت و هزینه شما صرفه جویی کند. به همین علت هم اگر بودجه محدودی دارید، خرید پکیج مالی به پیشنهاد خبرنگاران مگ می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. پکیج های مالی معمولا شامل چند گجت هستند که علاوه بر هماهنگ بودن، قیمت ارزان ای هم دارند. بنابراین بدون صرف زمان و هزینه زیاد، به باکیفیت ترین گجت های مورد احتیاج خود دسترسی خواهید داشت.

پکیج مالی گوشی هوشمند

یکی از بهترین پکیج های مالی که می توانید تهیه کنید، پکیج مالی گوشی هوشمند است که بسته به احتیاجهای خاص شما، شامل آیتم های مختلفی خواهد بود. احتمالا از مهم ترین گجت هایی که همراه با گوشی هوشمند به آن احتیاج خواهید داشت، هندزفری است و یک پاوربانک هم به شما اطمینان می دهد که در همه حال شارژ کافی خواهید داشت.

با این پکیج ارزان معرفی شده بر اساس برندهای سامسونگ و انکر، به آسانی می توانید کارهای مختلف مانند برقراری تماس، گوش دادن به موسیقی، تماشای فیلم و بازی ها را انجام دهید و مطمئن باشید که در این رده قیمتی، یکی از بهترین تجربه ها را برای خود رقم زده اید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A14 ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

این گوشی را می توان یکی از بهترین گوشی های میان رده و ارزان قیمت موجود در بازار دانست که هم قیمت مناسبی دارد و هم کارایی خود را ثابت نموده است. با پردازنده هشت هسته ای Helio G80 مدیاتک , 4 گیگابایت رم، هرچند نمی توان انتظار کارایی بالایی از آن داشت اما برای کارهای روزانه و بازی های متداول، جوابگو است.

سامسونگ A14 از یک نمایشگر 6.6 اینچ با رزولوشن 1080×2400 پیکسل بهره می برد که آن را برای بازی و تماشای فیلم به یک گجت کاربردی تبدیل می نماید. دوربین اصلی گوشی 50 مگاپیکسلی است و از یک سنسور 5 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی هم در کنار آن استفاده شده است.

این گوشی دارای درگاه شارژ USB-C است و یک پورت هم برای جک 3.5 میلی متری هدفون دارد. باتری گوشی 5000 میلی آمپر ساعتی است و اگر برنامه های پر استفاده مانند مرورگر، GPS و بازی ها به صورت پیوسته فعال نباشند، بیش از یک روز کامل هم جوابگو است. طراحی گوشی هم بسیار مجذوب کننده است و با وجود جنس پلاستیکی، حس خوشایندی هنگام استفاده دارد. حسگر اثر انگشت کنار بدنه هم تا حد زیادی امنیت گوشی را تأمین می نماید.

در مجموع می توان گفت که اگر در پی یک گوشی هوشمند میان رده با قیمت مناسب هستید، گلکسی A14 گزینه ای عالی است که ویژگی های کاملا مناسبی در این بازه قیمتی دارد و می تواند احتیاجهای بیشتر کاربران را رفع کند.

مزایا و معایب گلکسی A14

نکات مثبت

  • قیمت مناسب
  • طراحی مجذوب کننده
  • صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت
  • دوربین های خوب
  • عمر باتری طولانی

نکات منفی

  • پردازنده نه چندان قوی
  • عملکرد ضعیف در بازی های سنگین
  • وزن نسبتا زیاد
  • نبود شارژر سریع در جعبه

هندزفری سامسونگ مدل EO-HS1303

سازگارترین لوازم جانبی با گوشی های مختلف را باید در محصولات همان برند جست وجو کرد. با تهیه یک گوشی سامسونگ، اگر بخواهید سراغ هدفون های بی سیم این برند بروید، احتمالا احتیاج به پرداخت هزینه زیادی خواهید شد اما هدفون های باسیم هنوز هم کاربری مطلوب خود را دارند و مدل EO-HS1303 سامسونگ با قیمت مناسب و کیفیت بالا می تواند هم پای خوبی برای پخش موسیقی و تماس های شما به وسیله گوشی Galaxy A14 باشد.

این هدفون با جک 3.5 میلی متری به درگاه سمت چپ پایین گوشی A14 متصل می گردد. از نظر طراحی هم فرم مربع-شکل، آن را کاملا نسبت به هندزفری های رایج، متمایز نموده و رنگ بندی هم به خوبی امکان خرید رنگ دلخواه و سِت کردن آن با گوشی را فراهم نموده است. این هدفون از نوع توگوشی است و تجربه صدای غنی و کاملی به همراه دارد.

ایربادهای نرم آن هم ضمن نویز کنسلینگ پسیو، باعث آزار گوش نیستند و می توانید ساعت ها به موسیقی گوش دهید و تماس برقرار کنید. با توجه به قرار داشتن سه سایز سری سیلیکونی در جعبه، نگران هماهنگ بودن ابعاد آن با گوش هم نخواهید بود.

خوشبختانه هم میکروفون دستگاه قوی است و هم سامسونگ از دکمه های تنظیم کامل برای قطع و وصل تماس یا موسیقی، و کم و زیاد کردن صدا در آن استفاده نموده است که تجربه کار با آن را دو چندان می نماید و بنابراین حتی احتیاجی به خارج کردن گوشی از جیب یا کیف نخواهد بود.

پاوربانک انکر مدل A1268

اگر چه سامسونگ گلکسی A14 باتری مناسب 5000 میلی آمپر ساعتی دارد اما اگر در طول روز خیلی از آن برای کارهای مختلف مانند پخش موسیقی بهره ببرید یا فعالیت های سنگین با آن انجام دهید و از سخت افزارهای آن مانند GPS پیوسته کار بکشید، احتمالا با چالش شارژ روبرو خواهید شد. علاوه بر گاهی حتی با توجه به شارژ داشتن گوشی، حتی فراموش می کنید که شب هنگام خواب آن را به شارژ بزنید و صبح ناچار هستید با شارژ کم خانه را ترک کنید. بنابراین همراهی یک پاوربانک خوب می تواند تضمین کند که همواره شارژ هستید!

انکر برندی است که در زمینه پاوربانک حرف های زیادی برای گفتن دارد و مدل A1268 هم با این روند بیگانه نیست. این مدل از سری پاورکور (PowerCore) دارای ظرفیت عالی 20 هزار میلی آمپر ساعتی است و ضمن کیفیت ساخت بالا، طراحی جمع وجور و سبکی هم دارد که با یک روکش بافت پارچه ای زیباتر هم شده است. در همین حال از قدرت بالای بدنه این مدل PowerCore Essential هم نباید غافل شد که به خوبی در برابر خط و خش مقاوم است.

پاوربانک پاورکور انکر اِی 1268، دارای دو خروجی USB-A است که به خوبی با سامسونگ A14 سازگار است. بعلاوه از یک ورودی microUSB و یک ورودی USB-C استفاده می نماید که باعث می گردد امکان شارژ آن با کابل های مختلف وجود داشته باشد.

نشانگر LED روی دستگاه مقدار شارژ را در 4 حالت مختلف به نمایش می گذارد و با استفاده از دکمه تعبیه شده روی بدنه می توان برای روشن کردن این چراغ های نمایشگر استفاده کرد. پس از حدود 10 ساعت شارژ، می توانید از درگاه های USB-A مدل Power IQ آن با خروجی 15 وات برای شارژ گوشی بهره ببرید که کاملا با فست شارژ گوشی A14 یعنی ورودی 15 وات هماهنگ است.

ویژگی های پکیج مالی گوشی هوشمند

هماهنگی گجت های پکیج مالی

گجت های این پکیج کاملا با هم هماهنگ هستند و می توانید از آن ها به طور هم زمان و بدون مشکل ناسازگاری بهره ببرید و تجربه کاربری خوبی داشته باشید. به عنوان مثال، می توانید از هدفون برای گوش دادن به موسیقی بهره ببرید و در همین حال با گوشی خود در اینترنت به جست وجو بپردازید. یا هنگام شارژ گوشی با استفاده از پاوربانک مطمئن باشید که خروجی پاوربانک با ورودی گوشی شما سازگار است.

راحتی خرید پکیج مالی

همان طور که اشاره شد خرید پکیج مالی بسیار راحت است. دیگر احتیاجی به جست وجو، مطالعه انبوه نظرات کاربران و چالش برای تصمیم گیری نیست، بلکه کافی است در پی این گزینه های مطرح شده در فروشگاه باشید تا در وقت و هزینه شما صرفه جویی گردد.

کاربرد پکیج ارزان قیمت گوشی، هندزفری و پاوربانک

چرا باید این پکیج مالی را بخریم؟

اگر یک پکیج مالی و ارزان قیمت برای خرید احتیاج دارید و از طرفی در پی برند معتبری مانند سامسونگ هستید، این پکیج گزینه مطلوبی به شمار می رود و تجربه دیجیتالی لذت بخشی را برایتان فراهم می نماید. بعلاوه می توانید از کیفیت و اصالت گزینه های معرفی شده در این لیست اطمینان داشته باشید.

به طور کلی می توان این دلایل را برای خرید این مجموعه بیان کرد:

  • ارزان است.
  • ویژگی های عالی دارد.
  • به وسیله برندهای معتبر ساخته شده است.
  • دارای گارانتی مناسب است.
  • اجزای آن به خوبی با هم سازگار است.

چرا نباید این پکیج مالی را بخریم؟

اگر بودجه بیشتری دارید، می توانید در پی گزینه های بهتری هم باشید. از طرفی ممکن است به بعضی ویژگی های خاص، مانند هدفون بی سیم یا شارژ بی سیم احتیاج داشته باشید که در این پکیج وجود ندارد.

در مجموع مهم ترین دلایلی که ممکن است مانع خرید این مجموعه شوند عبارتند از:

  • برای افراد با احتیاجهای خاص مناسب نیست.
  • با توجه به قیمت، از بهترین فناوری بهره نمی برد.
  • کابل USB-A و شارژر باید جداگانه تهیه شوند.

جمع بندی

اگر بودجه محدودی دارید، خرید مجموعه مالی از گجت های هماهنگ با هم به شما یاری می نماید تا در زمان و بودجه صرفه جویی کنید در این مطلب یک پکیج مناسب با چند گجت هوشمند از برندهای سامسونگ و انکر را معرفی کردیم که سازگاری خوبی با هم دارند، ارزان قیمت هستند و از طرفی کیفیت بالایی هم ارائه می دهند و پس از استفاده از آن ها حس رضایت خواهید داشت.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 مرداد 1402 بروزرسانی: 2 مرداد 1402 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1480

به "گوشی، هندزفری و پاوربانک؛ پکیجی مناسب خرید با 7 میلیون تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی، هندزفری و پاوربانک؛ پکیجی مناسب خرید با 7 میلیون تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید