تور سنگاپور: گردشی در سنگاپور با حمل و نقل عمومی

به گزارش چه خبر آنلاین، برترین مقاصد برای سفر با حمل و نقل عمومی در سنگاپور

شهر سنگاپور را می توان جزو شهرهایی در جهان به حساب آورد که از یک سیستم حمل و نقل عمومی عالی برخوردار است که به بازدیدنمایندگان و گردشگران یاری می نماید تا به آسانی به گردش و بازدید از دیدنی های شهر بپردازند. هنگامی که شما یک نقشه از خطوط متروی این شهر را در دست داشته باشید دیگر برای انتقال از یک بخش شهر به بخش دیگر آن مسئله ای نخواهید داشت. مردم در این شهر به انگلیسی نیز صحبت می نمایند و علائم و نشانه های مکان ها و هدایت و رانندگی و غیره به انگلیسی است. با خبرنگاران همراه باشید تا شما را با بعضی از جذابیت های شهری که در پی امکانات حمل و نقل به راحتی می توانید به آن دست پیدا کنید، آشنا کنیم.

تور سنگاپور: گردشی در سنگاپور با حمل و نقل عمومی

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

  • اسکله ساحلی کلارک (Clarke Quay)

این اسکله در قرن 19 میلادی مرکز تجاری منطقه محسوب می شده است در این دوران اسکله کلارک، یک مرکز بسیار پر تردد و شلوغ محسوب شده و امروزه نیز آثار این اهمیت هنوز در این محل دیده می گردد. به گردشگرانی که از خیابان ارچارد بازدید نمایند توصیه می گردد حتما سری هم به اسکله کلارک بزنید. این اسکله دارای رستوران ها و کافه های زیبایی با منظره رو به دریا بوده و الکسی های رودخانه ای (River taxis) و کشتی های مختلف از این محل حرکت می نمایند.

  • موزه تمدن آسیائی (Asian Civilisations Museum)

اگر بازدید از هتل (Raffles) و دژ (Canning Park) شما را راضی ننموده و همچنان دوست دارید آثار معماری مربوط به عصر استعمار را مشاهده کنید، سری به قصر ملکه یا (Empress Place) بزنید.

این قصر در سال 1865 و به سبک نیوکلاسیک ساخته شده و به افتخار ملکه ویکتوریا نام گذاری شد. در حال حاضر در این محل موزه تمدن آسیایی که در آن فرهنگ های مختلف آسیایی که به سنگاپور یاری نموده اند، نمایش داده می گردد.

آدرس: 1 Empress Pl, سنگاپور

  • پولائو اوبین یا جزیره گرانیت (Pulau Ubin)

اگر دوست دارید ببینید زندگی در سنگاپور قدیم و پیش از ساخته شدن آسمان خراش ها و ابنیه مدرن به چه شکلی بوده، به جزیره پولائو اوبین که به معنی جزیره سنگ گرانیت است سری بزنید. اداره پارک ملی سنگاپور (The National Parks department) نام این سفر را سفری به گذشته سنگاپور در سال 1960 میلادی نامیده است. مردم این جزیره در روستاهایی ساده زندگی نموده و معیشتی مبتنی بر ماهیگیری و کشاورزی دارند.

  • جاده ارکیده (اورچارد Road)

ممکن است، گردشگرانی به سنگاپور سفر نمایند و تنها در مراکز خرید آن به خرید بپردازند می توان گفت که این مساله امکان پذیر است چرا که سنگاپور از مدل های شیک و مد روز بهره مند است. این منطقه برای بازارگردی بسیار مناسب است چون در همه جهات آن، مغازه ها و فروشگاه های خرید دیده می گردد. در این منطقه هر چیزی را که انتظار دارید می توانید به دست آورید. در این منطقه 22 مرکز خرید و 6 فروشگاه بزرگ وجود دارد. علاوه بر این، در آن چهار سالن تئاتر که شامل سالن سینمایی آی مکس (IMAX)، کی تی وی کارائوکه (KTV karaoke) می شوند. در صورتی که شما در اینجا میل به غذا خوردن داشته باشید، باید بدانید که غذاهای بین المللی بسیاری در آن سرو می گردد و حتما باید برای پرداخت هزینه، پول نقد پرداخت کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1161

به "تور سنگاپور: گردشی در سنگاپور با حمل و نقل عمومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور سنگاپور: گردشی در سنگاپور با حمل و نقل عمومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید