کرونا اولین رقیب جدی یحیی، نگرانی سرمربی سرخپوشان از شرایط قرمز گوا خبرنگاران

به گزارش چه خبر آنلاین، کاروان پرسپولیس بی شک روزهای سختی را در هندوستان پیش رو خواهد داشت. شرایطی که هندی ها برای میزبانی از پرسپولیس در نظر گرفته اند، به هیچ وجه شرایط مناسب و ایده آلی نیست.

کرونا اولین رقیب جدی یحیی، نگرانی سرمربی سرخپوشان از شرایط قرمز گوا خبرنگاران

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور ارزان هند ما را تجربه کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، ظاهرا از سوی مسؤولان برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، چهار هتل در گوا به پرسپولیس معرفی شده که قرار است از بین آنها یک هتل برای اقامت این تیم در هند انتخاب گردد، آن هم در حالی که معمولا میزبان، هتل محل اقامت تیم های مهمان را انتخاب نموده و بهترین شرایط را برای اسکان مهمان ها فراهم می نماید.

اما هندی ها گویا نه تنها چنین شرایطی را برای باشگاه پرسپولیس فراهم ننموده اند بلکه هیچ کدام از پروتکل های بهداشتی را نیز رعایت ننموده اند. هیچ کدام از هتل هایی که به باشگاه پرسپولیس پیشنهاد شده قرنطینه نیست و با توجه به این که کشور هندوستان خیلی راحت برای مسافران ویزای ایجنتی صادر می نماید، مسافران هیچ ممانعتی برای عبور و مرور در هتل محل اقامت سرخ پوشان نخواهند داشت. آن هم در شرایطی که بخش مرکزی گوا در ناحیه قرمز است و این موضوع دغدغه های گل محمدی و مدیران پرسپولیس را به شدت افزایش داده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 755

به "کرونا اولین رقیب جدی یحیی، نگرانی سرمربی سرخپوشان از شرایط قرمز گوا خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا اولین رقیب جدی یحیی، نگرانی سرمربی سرخپوشان از شرایط قرمز گوا خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید