کرج یک هفته تعطیل شد

به گزارش چه خبر آنلاین، غفور قاسم پور روز دوشنبه 16 تیرماه با اعلام این خبر اضافه کرد: طبق تصمیم ستاد استانی و با توجه به قرارگرفتن شهرستان کرج در شرایط هشدار، بر این اساس، فعالیت صنوف پرخطر شهرستان کرج به مدت یک هفته تعطیل خواهد بود.

کرج یک هفته تعطیل شد

به گزارش ایسنا، قاسم پور اضافه کرد: بر این اساس، فعالیت کلیه مراکز پرخطر در شهرستان کرج شامل دانشگاه ها، مدارس، حوزه های علمیه، آکادمی های فنی و حرفه ای، زبانسراها، آکادمی ها، کتابخانه ها، مهدکودک ها، استخر های سرپوشیده، سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه ها، باغ موزه ها، تالار های پذیرایی، آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی، مساجد، مصلی ها، باشگاه های ورزشی پربرخورد مانند کشتی، کاراته، جودو و...، مدارس شبانه روزی، قهوه خانه ها، چایخانه ها با عرضه مواد دخانی، باغ وحش ها و شهربازی ها، مراکز تفریحی و آبی و باشگاه های ورزشی سالنی، به مدت یک هفته تعطیل است و برگزاری هر گونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش نیز تا اطلاع بعدی متوقف می گردد.

وی اضافه کرد: ممنوعیت برگزاری مراسم عزا و عروسی، اجباری شدن استفاده از ماسک در ادارات، مترو، ناوگان حمل و نقل عمومی و سایر اماکن سرپوشیده از دیگر محدودیت های کرونایی در شهرستان کرج است که پیشتر اطلاع رسانی شده است.

فرماندار کرج گفت: اجرای قوانین و پروتکل ها برای همه یکسان است و لذا طبق تصمیم ستاد ملی و استانی، صنوفی مرتبط با مواد غذایی در صورتی که تمامی پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند فعلاً مشمول اعمال محدودیت نخواهند شد.

قاسم پور اظهار داشت: در حال حاضر بیشترین تشدید محدودیت ها مربوط به صنوف پرخطر، ناوگان حمل و نقل عمومی و مراکز تجمع و سرپوشیده است.

وی در انتها اضافه کرد: جزئیات محدودیت های جدید کرونایی در شهرستان کرج به فراخور پایش شرایط و شرایط شیوع و انتقال بیماری کرونا، اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 12 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 310

به "کرج یک هفته تعطیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرج یک هفته تعطیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید