پنج هزار و 47 کارگر ایلامی مشمول بیمه بیکاری شدند

به گزارش چه خبر آنلاین، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: پنج هزار و 47 کارگر ایلامی که همزمان با شیوع کرونا از اول اسفند 98 تا سرانجام تیر ماه 99 بیکار شده اند، مشمول دریافت بیمه بیکاری می شوند.

پنج هزار و 47 کارگر ایلامی مشمول بیمه بیکاری شدند

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاهاجتماعی استان ایلام، شیرخانی اظهار کرد: هفت هزار و 89 نفر ازکارگران استان ایلام با شیوع کرونا به دلیل مسائل ناشی از تعطیلی کارگاه هامتقاضی دریافت مقرری بیمه بیکاری در سامانه مربوطه شدند.

وی اضافه نمود: همچنین 503 نفر در استانمشمول دریافت مقرری بیمه بیکاری از ابتدای مرداد تا سرانجام دی سال جاری شده اند.

وی یادآور شد: سال گذشته در مدت مشابه از ابتدایفروردین تا سرانجام دی ماه 800 نفر در استان مشمول دریافتمقرری بیمه بیکاری شدند.

شیرخانی گفت: 912 نفر نیز ازابتدای مرداد ماه تا سرانجام دی ماه سال جاری درخواست برقراری مقرری بیمه بیکاری درسامانه جامع روابط کار را داشتند که از این تعداد با درخواست 503 نفر موافقت شد.

وی ادامه داد: 179 نفر به علت عدمشمول قانون کار و بیمه بیکاری مورد موافقت قرار نگرفتند و مابقی به تعداد 230 نفر به دلایلی از قبیل نقص پرونده به متقاضی ارجاع داده شده و یادر دست آنالیز هستند.

وی تاکید نمود: از 912 نفر متقاضیدریافت بیمه بیکاری در استان از اول مرداد تا سرانجام دی ماه 542 مرد و 370 زن هستند.

شیرخانی اضافه نمود: افراد متقاضی دریافت مقرری بیمهبیکاری با مراجعه به سامانه bimebikari.mcls.gov.ir می توانند درخواست خود را ثبت نمایند.

وی تاکید نمود: با توجه به شرایط ویژه حاکم بر جامعهبدلیل شیوع کرونا و به منظور حفظ سلامت افراد، از مراجعه حضوری به ادارات تعاونکار و رفاه اجتماعی خودداری و پیگیر مراحل پرونده خود در کارپوشه شخصی خودشان درسامانه جامع روابط کار باشند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 اسفند 1399 بروزرسانی: 20 اسفند 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 692

به "پنج هزار و 47 کارگر ایلامی مشمول بیمه بیکاری شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنج هزار و 47 کارگر ایلامی مشمول بیمه بیکاری شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید