پاویون منتورها و مشاوران اینوتکس 2023 کسب وکار استارتاپ ها را رونق می دهد

به گزارش چه خبر آنلاین، همزمان با برگزاری نمایشگاه اینوتکس 2023 در پارک فناوری پردیس، پاویون منتورها و مشاوران از 19 تا 22 اردیبهشت با هدف برطرف مسائل کسب و کار و توسعه ایده های استارت آپی برگزار می گردد.

پاویون منتورها و مشاوران اینوتکس 2023 کسب وکار استارتاپ ها را رونق می دهد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از ستاد خبری نمایشگاه اینوتکس 2023، پاویون منتورها و مشاوران سال جاری با حضور بیش از 40 مشاور و منتور متخصص از سراسر کشور برای یاری به برطرف مسائل کسب و کار و توسعه ایده استارتاپی برگزار می گردد. سال جاری قرار است این رویداد شاهد حضور منتورهای پیروز کشور از صنعت و دانشگاه باشد.

بعلاوه برنامه ریزی شده است در این رویداد از حضور اساتید برجسته دانشگاه های برتر کشور در زمینه کارآفرینی نیز استفاده گردد. در این دوره از برگزاری پاویون منتورها و مشاوران در نمایشگاه اینوتکس، در 18 حوزه تخصصی: مدل و توسعه کسب و کار، فنی و برنامه نویسی، اینترنت اشیاء، سلامت، منابع انسانی، ارزش گذاری و سرمایه گذاری، فین تک و اینشورتک، فناوری های همگرا، روابط عمومی، بازاریابی، فناوری بلاکچین، تیم سازی، رهبری، استراتژی، مدیریت محصول، رابط کاربری، تجربه کاربری، هوش مصنوعی، حقوقی، مجوزها، صادرات، طراحی صنعتی و برندینگ به مخاطبان مشاوره ارائه خواهد شد.

لازم به ذکر است، سال جاری قرار است در کنار جلسات حضوری، جلسات آنلاین نیز برگزار گردد، زیرا امکان حضور در نمایشگاه برای بعضی از متقاضیان و منتورها وجود ندارد. بنابراین با برگزاری جلسات آنلاین به تعداد بیشتری از مخاطبان و منتورها خدمات رسانی خواهد شد.

در پاویون منتورشیپ نمایشگاه اینوتکس 2023، هر متقاضی از وقت مشاوره 20 دقیقه ای استفاده می نماید و امکان برنامه ریزی برای صحبت ها و همکاری های بیشتر در خارج از زمان برگزاری نمایشگاه نیز وجود دارد.سال جاری برنامه ریزی حضور منتورها بر اساس مهارت ها و حوزه های تخصصی آن ها انجام شده و جلسات مشاوره برنامه ریزی و اجرا می گردد.

برای مثال در حوزه بازاریابی مخاطبان، حوزه های مختلف ارائه شده در حوزه بازاریابی را رصد نموده و بر اساس آنلاین یا آفلاین بودن مشاوره و متناسب با نیازشان مشاور مورد نظر خود را دریافت می کنند. پاویون منتورها و مشاوران بخشی از نمایشگاه اینوتکس است که افراد شرکت کننده در این نمایشگاه می توانند در زمینه های مختلف با منتورها و مشاوران مطرح و شناحته شده اکوسیستم استارتاپی کشور در رابطه با مسائل کسب و کار یا ایده خود صحبت کنند و مشاوره بگیرند.

بیشتر بخوانید:

  • اینوتکس 2023 بازاری برای برطرف نیازهای فناورانه می گردد

متقاضیان برای شرکت و حضور و استفاده از پاویون منتورها و مشاوران می توانند به وسیله آدرس inotex.com/mentorship درخواست خود را جهت حضور در این قسمت از نمایشگاه ثبت کنند.

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس 2023 از 19 تا 22 اردیبهشت ماه در پارک فناوری پردیس برگزار می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 فروردین 1402 بروزرسانی: 29 فروردین 1402 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1441

به "پاویون منتورها و مشاوران اینوتکس 2023 کسب وکار استارتاپ ها را رونق می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاویون منتورها و مشاوران اینوتکس 2023 کسب وکار استارتاپ ها را رونق می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید