تور قطر ارزان: وزیر خارجه قطر با امیرعبداللهیان ملاقات کرد

به گزارش چه خبر آنلاین، وزیر خارجه قطر که به تهران سفر نموده، ظهر امروز (پنجشنبه) با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ملاقات کرد.

تور قطر ارزان: وزیر خارجه قطر با امیرعبداللهیان ملاقات کرد

همراه ما باشید و با تور قطر ارزان از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش فارس، محمد بن عبدالرحمن آل ثانی معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر که به تهران سفر نموده، ظهر امروز (پنجشنبه) هفتم بهمن ماه با حضور در محل وزارت امور خارجه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در تهران ملاقات و مصاحبه کرد.

شبکه الجزیره شب گذشته به نقل از بعضی منابع گزارش داد که وزیر خارجه قطر قرار است در سفر به تهران با مقام های ارشد ایران درباره موضوعات منطقه ای مصاحبه کند.

وزرای خارجه سه شنبه شب تلفنی مصاحبه نموده بودند. وزرای امور خارجه در این گفت وگوی تلفنی علاوه بر گفتگو درباره مسائل منطقه ای و تاکید بر لزوم تقویت دیپلماسی و مصاحبه در حل و فصل مسائل، در مورد بعضی موضوعات مهم مورد علاقه مصاحبه کردند.

مسائل و تحولات جاری در منطقه و تداوم رایزنی و مشورت بین دو کشور در جهت حفظ و تأمین صلح و ثبات در عرصه منطقه ای و جهانی از مسائل مورد توجه و مشورت وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و قطر در این گفت وگوی تلفنی بود. وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و قطر بعلاوه در مورد توسعه بیشتر مناسبات دوجانبه ایران و قطر در حوزه های مختلف سیاسی، مالی و فرهنگی رایزنی و گفتگو کردند.

امیرعبداللهیان چندی پیش به دو کشور عمان و قطر سفر و با مقامات این کشور ها ملاقات و مصاحبه کرد.

معاون نخست وزیر و وزیر خارجه قطر 21 دی ماه در ملاقات امیرعبداللهیان از علاقه مندی این کشور برای توسعه همکاری ها با جمهوری اسلامی ایران به ویژه در حوزه مالی اطلاع داد.

منبع: فرارو
انتشار: 27 بهمن 1400 بروزرسانی: 27 بهمن 1400 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1168

به "تور قطر ارزان: وزیر خارجه قطر با امیرعبداللهیان ملاقات کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور قطر ارزان: وزیر خارجه قطر با امیرعبداللهیان ملاقات کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید