وزیر ارشاد: استقبال از جشنواره فجر بیشتر از سال های گذشته بود

به گزارش چه خبر آنلاین، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره اندازه استقبال از جشنواره فجر گفت: در همه بخش ها، استقبال بسیار خوب بوده حتی بهتر از سال های گذشته است.

وزیر ارشاد: استقبال از جشنواره فجر بیشتر از سال های گذشته بود

به گزارش فارس، وزیر ارشاد با بیان اینکه جشنواره موسیقی فجر از 28 بهمن ماه آغاز می شود، بیان نمود: بسیاری از خواننده های مشهور اجرا گذاشتند و ما هم از این فعالیت ها حمایت می کنیم.

اسماعیلی گفت: بنا داریم فعالیت های فرهنگی نظیر جشنواره تئاتر فجر پرنشاط و پرشور برگزار شود. استقبال از جشنواره تئاتر فجر به حدی زیاد بود که ملت برای تماشای تئاتر روی زمین نشسته بودند.

وی اضافه کرد: جشنواره فیلم فجر نیز با استقبال بسیاری روبرو بود و مردم برای تماشای فیلم های جشنواره فجر به سختی بلیط پیدا می کردند و صف های طولانی برای خرید بلیط تشکیل شده بود که نشان از نیاز مردم به این فضا دارد.

وزیر ارشاد ضمن تاکید بر اینکه جامعه به شور و نشاط حاصل از جشنواره ها و رویداد های فرهنگی نیاز دارد، شرح داد: ما در حال تقویت فضای شور و نشاط در چارچوب قانون هستیم. تاکید می کنم دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در چارچوب قانون از همه فعالیت های فرهنگی و هنری حمایت می کند.

منبع: فرارو
انتشار: 24 بهمن 1401 بروزرسانی: 24 بهمن 1401 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1417

به "وزیر ارشاد: استقبال از جشنواره فجر بیشتر از سال های گذشته بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر ارشاد: استقبال از جشنواره فجر بیشتر از سال های گذشته بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید