تور اروپا ارزان: کارناوال هایی که علت شادی شما در تور اروپا در سال 2019 خواهد شد!

به گزارش چه خبر آنلاین، اروپا از بسیاری جهات، مرکز اصلی فرهنگی دنیا غرب است. این قاره با داشتن تنوع زبانی و تاریخ کهن و غنی، مکانی رویایی برای دنیاگردان است. مکانهایی مانند پاریس ، ایتالیا ، پراگ و وین مدت هاست که مراکز هنری، موسیقی ، تئاتر و پایکوبی بوده اند. جای تعجبی ندارد که کارناوال های اروپا بزرگترین کارناوال های دنیا هستند! همه چیز از هنرهای فورکلور تا موسیقی متال و از هنرهای مدرن گرفته تا زیبایی طبیعی، کانون جشنها در کارناوال های مختلف موسیقی اروپا هستند. حتما از آنها تماشا کنید. در ادامه با ما همراه باشید و در کامنت پیشنهاد خودتان را با مجله گردشگری خبرنگاران به اشتراک بگذارید.

تور اروپا ارزان: کارناوال هایی که علت شادی شما در تور اروپا در سال 2019 خواهد شد!

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

برترین کارناوال های اروپا در سال 2019

حتما این 10 کارناوال معروف اروپا را در سال 2019 در برنامه سفر خود به اروپا قرار دهید. در اینجا مجموعه ای از برترین جشن ها در سراسر قاره آمده است که شما باید حداقل یک بار در زندگی خود در این جشن ها شرکت کنید:

  1. کارناوال ونیز The Carnival Of Venice

اگر در پی کارناوال هایی در اروپا هستید که ماسک های جالبی داشته باشد، کارناوال ونیز جشنی است که باید در آن شرکت کنید. این کارناوال دارای ریشه هایی هزار ساله است اما نسخه مدرن آن در سال 1979 در جهت کوشش برای احیای فرهنگ این شهر بزرگ برپا شد. امروزه تقریباً 3 میلیون نفر در ماه مارس در مهمانی ها و برنامه های آن در سطح شهر شرکت می نمایند. این کارناوال بزرگترین و طولانی ترین کارناوالی اروپایی است که به مدت 20 روز برگزار می گردد. این کرناوال شامل رویداد هایی مثل رژه آب،که یک مسابقه با الهام از سنت های قدیمی ونیزی است، توپ بزرگ و انتخاب محبوبترین ماسک است. فستیوال های بلژیک

تاریخ کارناوال ونیز 2019: 16 فوریه - 5 مارس

  1. روز سنت پاتریک St. Patricks Day

روز سنت پاتریک، این روز قدمت دیرین داردکه روز حمایت پاتریک مقدس از مردم کاتولیک ایرلند است. جشن روز سنت پاتریک در هفدهم مارس هر سال به عنوان روز ورود مسیحیت به ایرلند برگزار می گردد و یکی از برترین کارناوال های بهاری اروپا محسوب می گردد. با گذشت زمان این جشن به یک جشن فرهنگی در ایرلند تبدیل شده است. مشخصه این جشن، رنگ سبز یشمی است آن است که در آن جوانان داوطلب ایرلندی رژه می فرایند و بعلاوه تفریح های دیگری نیز دارد که ویژه شهر دوبلین است.

روز سنت پاتریک 2019: 17 مارس

  1. ماسلینیسا Maslenitsa

Maslenitsa یکی از مشهورترین کارناوال های فرهنگی تازه در اروپا است و کارناوال های مذهبی و سنتی اسلاو در اروپای شرقی را نیز شامل می گردد. این کارناوال هشت هفته قبل از عید پاک شرقی برگزار می گردد و یکی از قدیمی ترین کارناوال های اروپا که در ماه مارس برگزار می گردد. در طول هفته کارناوال، گوشت، پنیر و سایر لبنیات برای مسیحیان ارتدکس مجاز است، سنت های این کارناوال برمحور آزادی ممنوعیت هااست. به همین علت این کارناوال را غالباً هفته پنیر یا هفته کرپ می نامند. ماسلینیسا یکی از بزرگترین کارناوال های اروپا است که در آن تهیه کرپ سروصدایی در شهر ایجاد می نماید. فستیوال های چین

تاریخ ماسلینیسا:4-10 مارس 2019

  1. کارناوال Carnava

این جشن که در منطقه ها جنوبی هلند برگزار می گردد، یکی از بزرگترین کارناوال های اروپا است که با موضوع وارونگی نقش ها شناخته شده است. در بیشتر خانه ها از شنبه تا سه شنبه ضیافت بزرگی برگزار می گردد و در این جشن بونت آوندن، دورهمی ها و مراسم رژه در همه جای شهرها برگزار می گردد. طوفان Motley، یا Dn Optocht ، مشهورترین چهره های این کارناول بزرگ اروپایی است که در ماه مارس برگزار می گردد. طوفان Motley رژه ای است که در آن رنگ ها خود نمایی می نماید. بعلاوه برنامه های مختلف این کارناوال شامل پایکوبی و موسیقی سنتی است به طوری که این کارناوال مهمترین کارناوال پایکوبی اروپا است. هیچ توریستی نیست که از این کارناوال شادمان باز نگردد! فستیوال های مکزیک

تاریخ کارناوال هلند 2019: 3 - 5 مارس

  1. جشنواره فیلم کن Cannes Film Festival

کن یک روستای کوچک در فرانسه و محل یکی از بزرگترین کارناوال های اروپا است. کن یک رویداد بزرگ است که تنها با دعوت می توان در آن شرکت کرد. کن کارناوال برترین فیلم های جهان است و این فستیوال فیلم های درخشان سال در تقریبا همه ژانرهای برای مخاطبان خاص خود به نمایش می گذارد. این کارناوال که در کارناوال های زیبای Palais des Festival et des Congrès برگزار گردید، توجه جهانی را از کارناوال فیلم ونیز که یک خط مشی فاشیستی دارد، به خود جلب کرد. بعلاوه هر ساله، این کارناوال از برترین فیلم ها با نام معروف Palm dOr، که اغلب معتبرتر و شناخته شده تر از اسکار است، تجلیل می نماید.

تاریخ کارناوال کن کنی 2019: 14 - 25 مه

  1. فستیوال گلستونبری Glastonbury Festival

از بین تمام فستیوال های معروف موسیقی اروپا، کارناوال گلستونبری از جایگاه ویژه ای برخوردا است. این کارناوال بخش بزرگی از فرهنگ انگلیس است که از دهه 1970 در سامرست انگلیس برگزار می گردد. خوانندگان معروف پاپ حال حاضر جهان برای اجرا به این فستیوال دعوت می شوند. در این کارناوال 175000 نفر شرکت می نماید و می توان گفت که کارناوال گرینفیلد بزرگترین کارناوال موسیقی در جهان است. قیمت بلیط هواپیما

تاریخ گلستونبری 2019: 26 - 30 ژوئن

7.سانفرمین San Fermin

سانفرمین یکی از سنتی ترین کارناوال های اروپا در ماه ژوئیه است که در شهر Pamplona، اسپانیا برگزار می گردد. در طول هفته کارناوال، تقریباً یک میلیون نفر برای شرکت در جشن های مختلفی همانند پیاده روی سان فرمین، استوراندو (هنگامی که افراد برای بازی کردن درام ، گلدان ، تابه) جمع می شوند و بعلاوه برای مراسم اختتامیه Pobre De Mi به این شهر می آیند. البته این کارناوال به گاوبازی مشهور است، که در ساعت 8 صبح از 7 تا 14 ژوئیه برگزار می گردد. این رویداد به طور زنده از تلویزیون پخش می گردد و کل اسپانیا در این هفته روی مسابقات متمرکز هستند.

تاریخ کارناوال سان فرمین 2019: 6 - 14 ژوئیه

  1. واتر جوستینگ Water Jousting

این کارناوال یکی از برترین کارناوال های تابستانی در اروپا است که از سال 1666 تا کنون جشن گرفته می گردد و بیشتر در بندر Sete در شهری به نام ونیز لانگدوک در فرانسه برپا می گردد. این شهر در طول تابستان میزبان مسابقات کارناوال واتر جوستینگ است که در کانال های این شهر برگزار می گردد. این کارناوال یکی از محبوب ترین کارناوال های تابستانی با موضوع جوانان در اروپا است که شامل بیش از 70 رویداد ازجمله مراسم های خیابانی، کافه های پاپ آپ و کنسرت ها است.

تاریخ کارناوال واتر جوستینگ: 23-28 اوت

  1. کارناوال لا توماتینا La Tomatina Festival

La Tomatina که در شهر بوژول در اسپانیا برگزار می گردد، یکی از بزرگترین کارناوال های غذایی اروپا است. در این کارناوال جنگ با مواد غذایی به خصوص مورد گوجه فرنگی انجام می گردد. چندین تن گوجه فرنگی پلاسیده در خیابان های شهر ریخته می گردد و شرکت نمایندگان آن ها را سمت یکدیگر پرتاب می نمایند، به طوری که شهر رنگ قرمز به خود می گیرد. نکته جالب اینجاست که فقط مردم محلی در این جشن شرکت نمی نمایند، بلکه مردم سراسر جهان برای شرکت در این کارناوال هیحان انگیز و ناآشنا و در عین حال لذت بخش در اسپانیا شرکت می نمایند و فقط 20،000 خوش شانس بلیط ورود به این کارناوال را می گیرند! این فستیوال یکی از محبوب ترین فستیوال های غذایی در اروپا است.

تاریخ کارناوال لا توماتینا:28 اوت

  1. فستیوال مترسک کتلول Kettlewell Scarecrow Festival

فستیوال مترسک کتلول برای اولین بار بیست سال پیش جشن گرفته شد. این فستیوال یک جشن نه روزه است و هدف اصلی آن جمع آوری پول برای مدرسه محلی، سالن روستا و کلیسا است. در دهکده یورکشایر دیل ، تعداد زیادی مترسک های پر از کاه یا کچل در سراسر شهر قرار می گیرند که بعضی از آنها شبیه افراد واقعی هستند. سال گذشته، مترسک های دوک و دوشس کمبریج ساخته شد و در شهر نهاده شد. فستیوال مترسک کتلول یکی از بزرگترین کارناوال های تابستانی در اروپا برای تمام سنین است.

تاریخ کارناوال مترسک کتلول: 10 اوت - 18 اوت

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1134

به "تور اروپا ارزان: کارناوال هایی که علت شادی شما در تور اروپا در سال 2019 خواهد شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا ارزان: کارناوال هایی که علت شادی شما در تور اروپا در سال 2019 خواهد شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید