هتل سی لایف بوکت ریزورت آلانیا؛از اقامتگاه های 5 ستاره و ساحلی آلانیا

به گزارش چه خبر آنلاین، گاهی صدای آرامش بخش دریا در کنار تفریحات ساحلی و آبی تمام آن چیزی است که مسافرت و تعطیلات را به اوقاتی عالی تبدیل می کند اما در کنار این صدای آرامش بخش باید هتلی با تمام امکانات و خدمات باشد تا سفر را به تجربه ای کم نظیر تبدیل کند. هتل سی لایف ریزورت اند بیچ آلانیا نیز با موقعیت خوب خود در کنار دریا به یکی از انتخاب های برتر میهمانان تبدیل شده است.

هتل سی لایف بوکت ریزورت آلانیا؛از اقامتگاه های 5 ستاره و ساحلی آلانیا

اتاق های هتل دارای تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی بار و بالکن هستند اما وای فای رایگان هتل سی لایف بوکت نه در داخل اتاق ها که تنها در محیط های عمومی هتل در دسترس است.

از امکانات تفریحی هتل سی لایف بوکت ریزورت اند بیچ آلانیا که برای میهمانان خود فراهم آورده نیز می توان به استخر سرپوشیده و روباز، سرسره آبی، مینی کلاب، غواصی و تجربه دنیای زیبا و ناشناخته زیر آب، باشگاه ورزشی مجهز به دستگاه های مختلف، اسپا که خود شامل سونا، وان آب گرم، و ماساژ است؛ بولینگ، و زمین بازی تنیس اشاره کرد. نباید از یاد برد که حمام ترکی خود یکی از دلایل سفر و انتخاب هتل است و از آنجایی که این نوع حمام طرفداران بسیاری دارد، تعداد قابل توجهی از هتل ها مانند هتل سی لایف بوکت ریزورت آلانیا این نوع از حمام را برای جلب رضایت میهمانان در هتل خود تعبیه کرده اند.

رستوران هتل سی لایف بوکت ریزورت آلانیا نیز با مجموعه ای گسترده از انواع غذاها مانند غذاهای ایتالیایی و چینی در خدمت میهمانان گرامی است. گرچه هتل امکانات زیادی دارد اما اگر کارکنانی خوش اخلاق و حرفه ای نداشته باشد، میهمانان قید هتل را می زنند.

در هتل سی لایف بوکت ریزورت آلانیا، کارکنان خوشرو یکی از دلایل انتخاب میهمانان است. کارکنان حرفه ای هتل با آشنا بودن به زبان های مختلف ارتباط میهمانان را آسان تر کرده و راحت تر به خواسته های آنان پاسخ می دهند.

هتل Sealife Buket Resort & Beach Hotel Alanya فاصله کمی تا آلانیا، و شهر ماناوگات دارد و همین امر باعث شده تا میهمانان عنوان بهترین امتیاز موقعیت را به هتل سی لایف بدهند.

منبع: گردشبان
انتشار: 1 آذر 1399 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 477

به "هتل سی لایف بوکت ریزورت آلانیا؛از اقامتگاه های 5 ستاره و ساحلی آلانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل سی لایف بوکت ریزورت آلانیا؛از اقامتگاه های 5 ستاره و ساحلی آلانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید