تور بمبئی: نخست وزیر هند خواهان افزایش تجارت آسیا به وسیله بندر چابهار ایران شد

به گزارش چه خبر آنلاین، نخست وزیر هند تأکید کرد که کشور های آسیای مرکزی می توانند با اتصال به بندر چابهار در ایران، ظرفیت های مالی گسترده ای را شکوفا نمایند.

تور بمبئی: نخست وزیر هند خواهان افزایش تجارت آسیا به وسیله بندر چابهار ایران شد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور بمبئی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نارندرا مودی، نخست وزیر هند روز آدینه در نشست عمومی بیست و یکمین اجلاس سازمان همکاری شانگ های SCO در تاجیکستان تأکید کرد که کشور های آسیای مرکزی می توانند با اتصال به بندر چابهار در ایران، ظرفیت های مالی گسترده ای را شکوفا نمایند.

به گزارش میت، وی در سخنرانی ویدئویی خود گفت: پتانسیل وسیع مالی آسیای مرکزی به علت رادیکالیسم و افراط گرایی هنوز دست نخورده به جای مانده است.

وی اضافه نمود: اگر این منطقه بخواهد از سوخت های فسیلی یا تجارت بین کشور های سازمان همکاری شانگ های سود ببرد، باید بر اتصال بیشتر تأکید کنیم.

مودی در ادامه از کشور های عضو این سازمان خواست تا با احترام به تمامیت ارضی کشورها، ارتباط منطقه ای را تقویت نمایند.

وی تأکید کرد که پروژه های ارتباط منطقه ای باید مشورتی، شفاف و همراه با مشارکت و اعتماد متقابل باشند. این اتصال باید به تمامیت ارضی همه کشور ها احترام بگذارد و سازمان همکاری شانگ های باید هنجار هایی را برای پروژه های ارتباطی بر اساس این اصول معین کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 شهریور 1400 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1006

به "تور بمبئی: نخست وزیر هند خواهان افزایش تجارت آسیا به وسیله بندر چابهار ایران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور بمبئی: نخست وزیر هند خواهان افزایش تجارت آسیا به وسیله بندر چابهار ایران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید