محمدی: برای فصل بعد تیم قوی تری بسته می شود، فولاد باید در سطح اول آسیا قرار بگیرد

به گزارش چه خبر آنلاین، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: از عملکرد تیم در فصل جاری رضایت وجود دارد اما باید برای فصل آینده تیم قدرتمندتری راهی مسابقات شود.

محمدی: برای فصل بعد تیم قوی تری بسته می شود، فولاد باید در سطح اول آسیا قرار بگیرد

علی محمدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره شرایط باشگاه فولاد خوزستان گفت: در نیم فصل اول محدودیت هایی برای جذب بازیکن داشتیم ولی خداراشکر برای نیم فصل دوم توانستیم بخشی از محدودیت ها را برطرف و نیازهای باشگاه و کادر فنی را تامین کنیم. توانستیم نسبت به برخی از تیم ها در جابجایی پیروز تر عمل کنیم و خداراشکر نتیجه اش را هم گرفته ایم. از عملکرد باشگاه رضایت داریم.

وی ادامه داد: امیدواریم این فرایند تا سرانجام فصل ادامه داشته باشد و حتی با کسب سهمیه در لیگ قهرمانان آسیا همراه شود. برای فصل آینده نیز اگر بازهم در خدمت شرکت فولاد و مردم خوزستان بودیم، سعی می کنیم تیم قدرتمندی را روانه مسابقات کنیم تا مدعی تر از امسال باشد.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، ضمن اشاره به بسته شدن 2 پنجره جابجاییی این باشگاه اشاره کرد: باید برای فصل آینده خیلی از مسائل برطرف شود. باید از همین الان تلاش کنیم تا تصمیم کمیته تعیین شرایط را با همکاری باشگاه عوض کنیم و پنجره جابجاییی باز شود تا فولاد برای فصل بعد قدرتمندتر باشد و بتواند سهمیه کسب کند. برنامه ما این است که فولاد دوباره در آسیا بدرخشد و تیم تراز اول قاره شود.

محمدی درباره اقداماتی که تا به امروز برای باشگاه فولاد خوزستان اجرا شده است، یادآور شد: باشگاه فولاد خوزستان هم اکنون زیرساخت های خوبی دارد. بعد از افتتاح ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان و تحویل آن به باشگاه، فولاد اولین باشگاهی لقب گرفت که ورزشگاه اختصاصی و مدرن دارد. همچنین امکانات خوب دیگری برای آکادمی باشگاه فراهم کرده ایم. سعی شده یک آکادمی خوب و کارآمد ایجاد شود تا بازیکنان خوزستانی از رده های پایه در باشگاه حضور پیدا کنند. هدف این است که بازیکنان تیم بزرگسال برای سال های آینده از آکادمی باشگاه انتخاب شوند و اولویت بعدی جذب بازیکنان غیر بومی خواهد بود.

وی گفت: همچنین چند مدرسه فوتبال فولاد در سطح استان خوزستان تاسیس و برنامه ریزی شده تا در سال آینده این اتفاق با همکاری پیشکسوتان فولاد در سایر شهرستان های استان نیز رخ بدهد.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان درباره اینکه آیا این شرکت برنامه ای برای ورود باشگاه به سایر رشته های ورزشی دارد یا خیر افزود: سیاست گذاری کارخانه فقط سرمایه گذاری روی فوتبال است ولی ما از سایر ورزش ها نیز در سطح استان حمایت می کنیم. همچنین از باشگاه فوتبال استقلال ملاثانی و سایر تیم هایی که از لحاظ مالی در سطح استان ضعیف هستند هم حمایت می کنیم.

علی محمدی در سرانجام گفت: از همه مردم عزیز و هواداران فولاد و سایر تیم ها برای حمایت از ورزش استان تشکر می کنم و امیدواریم سال آینده سال شکوفایی اقتصاد و ورزش در استان خوزستان و باشگاه فولاد باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 55

به "محمدی: برای فصل بعد تیم قوی تری بسته می شود، فولاد باید در سطح اول آسیا قرار بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدی: برای فصل بعد تیم قوی تری بسته می شود، فولاد باید در سطح اول آسیا قرار بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید