ماجرای تفحص از خودروسازان در مجلس یازدهم به کجا می رسد؟

به گزارش چه خبر آنلاین، خبرنگاران :نماینده مجلس یازدهم با بیان اینکه تحقیق و تفحص از خودروسازان در مجلس یازدهم جدی تر از گذشته پیگیری می گردد، گفت: از آنجایی که ایران کارشناسان خبره بسیاری در حوزه صنعت و خودروسازی دارد، می توان با استفاده از نقطه نظرات آن ها مسائل موجود در این صنعت را رفع کرد.

ماجرای تفحص از خودروسازان در مجلس یازدهم به کجا می رسد؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از خانه ملت ،علی بابایی کارنامی نماینده ساری از کلید خوردن تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی در مجلس یازدهم اطلاع داد و گفت: نوع مدیریت خودروسازان، بی توجهی به افزایش فراوری، سوءاستفاده های احتمالی، گرانی خودرو، مکانیسم اجرای طرح های پیش فروش و فروش فوری، متناسب نبودن عرضه و تقاضا در بازار چارچرخ ها و... محور های تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی است.

نماینده ساری ر مجلس یازدهم با بیان اینکه خودروسازان اطلاعات دقیقی از بازار خودرو و تیراژ فراوری در اختیار نمایندگان قرار نمی دهند، اضافه کرد: باید معین گردد سرمایه حاصل از پیش فروش های انجام گرفته در چه محلی هزینه شده و چند درصد این اعتبارات برای رونق فراوری استفاده شده است.

وی با بیان اینکه تحقیق و تفحص از خودروسازان در مجلس یازدهم جدی تر از گذشته پیگیری می گردد، اظهار کرد: از آنجایی که ایران کارشناسان خبره بسیاری در حوزه صنعت و خودروسازی دارد، می توان با استفاده از نقطه نظرات آن ها مسائل موجود در این صنعت را رفع کرد.

نماینده در مجلس یازدهم با طرح این پرسش که چگونه علیرغم نارضایتی مصرف کنندگان و صنایع پایین دست، خودروسازان مدعی عملکرد مناسب هستند؟ اضافه کرد: راه های تامین سرمایه توسط شرکت های خودروسازی یکی از اصلی ترین محور های تحقق و تفحص از خودروسازان است که در صورت کشف تخلف، مجلس یازدهم با این شرکت ها قاطعانه برخورد خواهد نمود.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 20 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 265

به "ماجرای تفحص از خودروسازان در مجلس یازدهم به کجا می رسد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای تفحص از خودروسازان در مجلس یازدهم به کجا می رسد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید