قربان زاده: 73 هزار دلار و یک آپارتمان پرسپولیس ناپدیده شده!، استقلال و پرسپولیس 240 تا 300 میلیارد زیان انباشته دارند

به گزارش چه خبر آنلاین، رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: یک آپارتمان به نام پرسپولیس بوده که الان خبری از آن نیست.

قربان زاده: 73 هزار دلار و یک آپارتمان پرسپولیس ناپدیده شده!، استقلال و پرسپولیس 240 تا 300 میلیارد زیان انباشته دارند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، حسین قربان زاده، رئیس کل سازمان خصوصی سازی، درباره ابهامات مالی در جریان خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، اظهاراتی داشت که گزیده ای از آنرا در زیر می خوانید:

*ورزشگاه شهید کاظمی و امام رضا (ع) جزو دارایی های پرسپولیس و استقلال نیست، اما ورزشگاه درفشی فر و شهید گمنام به نام پرسپولیس و کمپ ناصر حجازی و مرغوبکار به نام استقلال است. ارزش 3210 میلیاردی پرسپولیس و 2780 میلیاردی استقلال بیشتر مربوط به ارزش برند این دو باشگاه است.

*یک آپارتمان به نام پرسپولیس بوده که الان خبری از آن نیست. در بخش ابهامات مالی باشگاه پرسپولیس، یک مبلغ 73 هزار دلار و یک آپارتمان وجود دارد. این موضوع به عنوان ابهام اعلام شده و باید رسیدگی شود. رسیدگی قطعی نیاز به حکم دارد؛ از این رو از دستگاه قضا تقاضا کردیم که پیگیری شود. این ابهام جزو اموال دولت است و هنوز بیت المال حساب می شود. باید حساسیت وجود داشته باشد حتی اگر از سی سال قبل مانده باشد.

*برای اولین بار صورت های مالی حسابرسی شده استقلال و پرسپولیس با ریز جزئیات روی سایت سازمان قابل مشاهده است.

*باید یک شعبه ویژه مسئول برخورد با افرادی شود که در استقلال و پرسپولیس ابهامات مالی ایجاد کرده اند تا اموال به این دو باشگاه برشود.

*پرسپولیس در فصل گذشته بین 9 تا 14 میلیارد سودآوری داشته، اما استقلال ضرر کرده است. هر دو باشگاه بین 240 تا 300 میلیارد تومان زیان انباشته دارند.

*استقلال 198 میلیارد و پرسپولیس 193 میلیارد تومان مالیات قابل بخشش دارند که پیگیری لازم دارد؛ همچنین استقلال 75 میلیارد و پرسپولیس 123 میلیارد بدهی مالیات قطعی دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1401 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1238

به "قربان زاده: 73 هزار دلار و یک آپارتمان پرسپولیس ناپدیده شده!، استقلال و پرسپولیس 240 تا 300 میلیارد زیان انباشته دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قربان زاده: 73 هزار دلار و یک آپارتمان پرسپولیس ناپدیده شده!، استقلال و پرسپولیس 240 تا 300 میلیارد زیان انباشته دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید