مهاجم پرسپولیس، ناجی یحیی گل محمدی؟

به گزارش چه خبر آنلاین، خبرنگاران: پرسپولیس در حساس ترین بازی هفته بیستم پیروز شد با نتیجه 3 بر یک از سد مس رفسنجان عبور کند و به فاصله سه امتیازی استقلالِ صدرنشین برسد. این نتیجه در شرایطی به دست آمد که مهدی عبدی، مهاجم جوان پرسپولیس در این ملاقات دبل کرد و 2 بار دروازه رقیب را گشود.

مهاجم پرسپولیس، ناجی یحیی گل محمدی؟

به گزارش خبرنگاران، دو گل تازهی که عبدی زده او را هفت گله نموده و حالا پشت سر دو مهاجم خارجی یعنی منشا و یامگا در رده سوم بهترین گلزنان لیگ برتر البته به صورت مشترک در کنار یکی دو نفر دیگر قرار داده است. درخشش عبدی در این روز ها درحالی رقم خورده که هیچ کدام از گل های او از روی نقطه پنالتی نبوده و همگی در جریان بازی به ثمر رسیده است. ضمن اینکه او همواره هم بازیکن فیکس پرسپولیس نبوده و فرصت کمتری در مقایسه با سایر مهاجمان گلزن لیگ رجحان داشته است. به هر روی، احیای مهدی عبدی که بعد از هفته ها خاموشی در لیگ برتر دوباره پایش به گلزنی باز شده خبر خوبی برای یحیی گل محمدی است که امیدوار شده با این مهاجم، پرسپولیس را به ششمین عنوان قهرمانی پی در پی اش برساند.

احیای عبدی در حالی اجرا شده که حامد پاکدل، دیگر مهاجم پرسپولیس هم قبل از مصدومیت در تمرین، روی دور گلزنی افتاده بود و توانسته بود هنرش را نشان دهد. این خبرها باید به شیرزود تمیروف، خرید خارجی و تازه پرسپولیس وصل گردد که برای ترمیم حفره های موجود در خط حمله خریداری شده است. شاید پاشنه آشیل تیم یحیی تا این مقطع از فصل، تبدیل به برگ برنده این تیم در ادامه رقابت ها گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 18 خرداد 1401 بروزرسانی: 18 خرداد 1401 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1267

به "مهاجم پرسپولیس، ناجی یحیی گل محمدی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجم پرسپولیس، ناجی یحیی گل محمدی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید