عمل زیبایی ترلان پروانه تا لیدی گاگا گردد !

به گزارش چه خبر آنلاین، خبرنگاران: ترلان پروانه بازیگر 23 ساله ایرانی است که اینبار تصویرش با نکته جالبی همراه شد و کاربران فضای مجازی او را شبیه به لیدی گاگا دانستند.

عمل زیبایی ترلان پروانه تا لیدی گاگا گردد !

ترلان پروانه از کودکی در سینما و تلویزیون ایفای نقش داشته است.ترلان پروانه مدتی در دوران نوجوانی اش کم کار تر شد اما دوبارفعالیت خود را در این زمینه زیاد کرد. ترلان پروانه می گوید که بعضی از مردم می گویند او هرچه دارد به خاطر زیبایی اش است و این موضوع او را اذیت می نماید.ترلان پروانه در ادامه صحبت هایش گفت: من در دوران کوکی خیلی سختی کشیدم و جایگاهی که الان دارم صرفا بخاطر خوشگلی و چهره ام نبوده است.

عمل های زیبایی ترلان

ترلان پروانه مدتی پیش عمل زاویه فک انجام داده بود و لب هایش را هم با تزریق ژل برآمده تر کرد اما چهره اش به گفته بسیاری از دنبال کنندگانش به طور طبیعی زیبا تر بود اما حالا کم غیر طبیعی شده!

وی چند باری گفته بود که زیبایی اش خدادادی است و ادعا دارد مطب های عمل زیبایی از چهره او برای نشان دادن عمل چشم گربه ای چگونه می گردد اما خودش نیز از این موضوع ناراحت است و میگوید چشم های به طور نچرال مدل دار می باشد.

بیوگرافی ترلان پروانه:

ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز به دنیا آمد. فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است.

من برای ارتقای کار بازیگری ام بسیار کوشش کردم و انواع هنرها و فن ها را آموختم. فن بیان، زبان بدن، موسیقی، هنرهای رزمی، سوارکاری و … را یاد گرفتم تا در حرفه ام آماده تر باشم. این در حالی است که درس و مدرسه ام هم همواره در کنار کارم بوده است.

شایانیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه تفریح دارد

منبع: رکنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1072

به "عمل زیبایی ترلان پروانه تا لیدی گاگا گردد !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عمل زیبایی ترلان پروانه تا لیدی گاگا گردد !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید