طرز تهیه پولنتا ایتالیایی

به گزارش چه خبر آنلاین، پولنتا یک پیش غذای اصیل ایتالیایی است که علاوه بر ایتالیا در کشورهای آمریکای لاتین هم رواج دارد. طرز تهیه پیش غذای ایتالیایی را بخوانید.

طرز تهیه پولنتا ایتالیایی

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران به نقل ازکتاب کاله

مواد لازم:

آب گوشت چهار پیمانه

نمک یک چهارم قاشق چای خوری

آرد ذرت یک پیمانه

پنیر خامه ای یک چهارم پیمانه

کره پاستوریزه 50 گرم

مرحله اول

برای آغاز یک ماهیتابه عظیم و نسبتا عمیق بردارید. چهار پیمانه آب گوشت را با یک ونیم قاشق چای خوری نمک داخل تابه ریخته و روی شعله قرار دهید. حدود پنج دقیقه صبر کنید تا آب گوشت و نمک به جوش بیایند. اگر دوست داشته باشید می توانید برای تهیه این پیش غذا به جای آب گوشت ازآب مرغ بهره ببرید.

مرحله دوم

وقتی آب گوشت و نمک به جوش آمدند، حرارت را کم کنید. آرد ذرت را کم کم به مواد اضافه کنید و مرتب هم بزنید تا کاملا حل شده و یکدست گردد. نباید هیچ گلوله ای از آرد را داخل تابه ببینید.

مرحله سوم

صبر کنید تا آرد ذرت داخل تابه روی حرارت ملایم غلیظ شده و به قوام بیاید. سپس کره را اضافه نموده و در تابه را بگذارید. اجازه دهید تا مواد حدود 25 دقیقه روی حرارت ملایم بمانند. هر دو تا سه دقیقه یکبار مواد را هم بزنید تا کف تابه نچسبد و ته نگیرند.

مرحله چهارم

حالا در این مرحلهپنیر خامه ای ویلی را اضافه کنید و بلافاصله هم بزنید تا داخل مواد حل گردد. پولنتای پنیری شما آماده است؛ آن را داخل ظرف مناسب سرو نموده و نوش جان کنید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 492

به "طرز تهیه پولنتا ایتالیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه پولنتا ایتالیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید