سرنوشت کلاف سر در گم مسکن مهر چگونه رقم می خورد؟

به گزارش چه خبر آنلاین، تا به امروز بیش از 51 هزار واحد مسکن مهر در خراسان رضوی افتتاح شده که در این بین واحدهایی هم به دلیل سوء مدیریت، بیش از احتیاج جامعه، مازاد ساخته شده و هم اکنون بلا تکلیف هستند.

سرنوشت کلاف سر در گم مسکن مهر چگونه رقم می خورد؟

جهت دریافت خدمات آلاچیق آهنی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: اوایل سال 92، دولت دهم مسکن مهر را با پیشرفت 70 درصدی تحویل دولت یازدهم داد، اما تا الان واحدهایی هنوز تحویل داده نشده و معلق مانده است. این طرح پس از افزایش شدید بهای مسکن در ایران آغاز شد، خانه های ساخته شده در این طرح عموماً در حاشیهٔ شهرها بودند و فکری برای امکانات گوناگون نظیر آب و برق و گاز و تلفن آنها نشده بود.

رضا ناصری معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی که کمتر از یک ماه است این سمت را به عهده گرفته گفت:120 هزار و 600 واحد آمار کل واحدهای استان خراسان رضوی است که مسکن مهر گلبهار، بینالود، مشهد، بنیاد مسکن از آن جمله اند. تا به امروز بیش از 51 هزار مسکن مهر در خراسان رضوی افتتاح شده است و تحویل متقاضیان آن داده شده است.

وی ادامه داد: پروژه مسکن مهر از سال 89 کلید خورد و تا الان دچار فراز و فرودهایی شده است چالش هایی که تا الان مدیران وقت راه و شهرسازی درگیر آن بوده اند. تا به امروز بیش از 3 هزار واحد مسکن مهر به دلیل اضافه ساخته شده برخی از واحدها، جانمایی نادرست مسکن مهر، فاقد متقاضی مردمی است.

ناصری توضیح داد: تمام کوشش خود را برای تامین منافع مردمی به کار میگیرم تا پرونده مسکن مهر، در اسرع وقت بسته گردد. همچنین واحدهای فاقد متقاضی مسکن مهر قرار است در طرح ملی مسکن مشخص تکلیف گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 283

به "سرنوشت کلاف سر در گم مسکن مهر چگونه رقم می خورد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرنوشت کلاف سر در گم مسکن مهر چگونه رقم می خورد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید