سرما را دوست دارید؟! به این شهرها سفر کنید!

به گزارش چه خبر آنلاین، شهرهای زمستانی جهان

بعضی منطقه ها در جهان هستند که شما می توانید با ورود به آن زمستان بی پایانی را سر کنید و از هیجان و لذت برف بازی خود را سیراب کنید. ما در این مطلب بعضی از شهرهای زمستانی جهان را به شما معرفی نموده ایم، با خبرنگاران همراه باشید.

سرما را دوست دارید؟! به این شهرها سفر کنید!

هلی- اسکی، یوتا، ایالات متحده آمریکا

در حالیکه که یوتا رطوبت ساحل غربی را ندارد، برف اینجا بسیار سبک است طوری که فکر می کنید روی پر شناورید. ریزورت هایی که مثل اسنو برد، آلتا و پودر مونتین، برترین پودرها را برای اسکی کردن دارند. برای داشتن یک تجربه خوب از اسکی می توانید با هلی کوپتر به ارتفاع 20 هزار پایی بروید و از آنجا اسکی کنید. در اینجا می توانید انواع راستا های مختلف را که هنوز کسی در آن اسکی نکرده است و دست نخورده است با شیب ها و فرود های مختلف تجربه کنید. توده برف در یوتا بسیار ناپایدار است، بنابراین همواره فرصت استفاده از هلی کوپتر برای رسیدن به ارتفاعات بالای کوه را ندارید.

آسپن هایلند، کلورادو، ایالات متحده آمریکا

نمی گردد اینجا را نادیده گرفت. آسپن برترین مکان اسکی در ایالات متحده است که برای بیش از نیم قرن میزبان ستاره های هالیوودی و اسکی بازان مختلف بوده است. در کنار هتل ها و رستوران های معروف و فرصت تماشا آدم های مشهور و معروف در اینجا، امکانات اسکی خوبی هم در اینجا وجود دارد. پیست های آسپن مونتین، اسنومث و باترمیلک راستاهای معمولی و جذابی هستند ، اما اسکی بازان حرفه ای به آسپن هایلند که راستاهای بسیار خوبی با زمین های مناسب مثل هایلند باول، المپیک باول استیپل چیس را دارد. شما می توانید با هواپیما یا با قطار به آسپن بروید.

نیسکو، ژاپن (Niseko)

ممکن است، ریزورت های خیلی بهتری هم در سراسر جهان وجود داشته باشد اما ریزورت نیسکو در هوکایدو دومین ریزورت جهان است که بیشترین اندازه بارش برف با میانگین 595 اینچ را دارد پس ارزش دارد به این منطقه سفر کنید. پنج منطقه اسکی مگا ریزورت نیسکو یعنی آنوپوری، هیگاشی یاما، هیرافو، هانازونو و مویوا دارای بالابرهای مناسب با 27 جایگاه و 3 تله کابین است. راستاها کوتاه و با میانگین 900 متر هستند اما در اطراف آن یک چشمه آبگرم وجود دارد و پر شیب ترین راستا آن 37 درجه شیب دارد و اسکی شبانه هم در اینجا برقرار است. برای رفتن به این مکان باید با هواپیما به نیو چیتوس بروید.

هلی-اسکی، والدز، آلاسکا، ایالات متحده

اگر هلی-اسکی کار دشواری است، باید بگوییم اسکی در والدز(Valdez) کار بسیار دشواری است. این ماجراجویی که بیش از یک بار نمی گردد تجربه اش کرد، اسکی در پرشیب ترین، عمیق ترین، بزرگ ترین و بدترین پیست اسکی در جهان است. در اینجا می توانید با استفاده از راهنمای شخصی و هلی کوپتر، درارتفاعات کوهای چوگاچ در آلاسکا که هرساله چند صد متر برف بر روی آن می بارد و بیش از 2 میلیون هکتار کوه های یخی، اسکی کنید. مجری این برنامه براساس احتیاج شما می تواند برنامه ریزی کند. بیشتر برنامه ها بین 5 تا 7 روز است و چیزی در حدود 20 هزارپا ارتفاع در طول یک هفته می پیمایید. می توانید در بعضی منطقه ها در شیب های 50 درجه هم اسکی کنید و از ارتفاع شش هزار پایی به پایین اسکی کنید. احتیاج به گفتن نیست که این تور مختص اسکی بازان کاملاً حرفه ای است. بیشتر مجریان تور از ماه فوریه تا می تورهایشان را برگزار می نمایند.

منبع: الی گشت
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1233

به "سرما را دوست دارید؟! به این شهرها سفر کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرما را دوست دارید؟! به این شهرها سفر کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید