سرمایه گذاران جدیدی در شهرستان فیروزکوه حاضر شدند

به گزارش چه خبر آنلاین، نور الله طاهری فرماندار فیروزکوه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به آغاز رسمی فرایند ثبت نام انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری طی روزهای آینده، گفت: به غیر از جلساتی که در وزارت کشور و استانداری طی چند مرحله برگزار گردید، جلسات ستاد انتخابات فرمانداری نیز به صورت هفتگی در حال برگزاری است و جلساتی هم با هیئت نظارت بر انتخابات در مورد بحث حقوقی و انتظامی انتخابات داشته ایم.

سرمایه گذاران جدیدی در شهرستان فیروزکوه حاضر شدند

وی اضافه نمود: با جدیت مشغول رصد کردن جلسات و تبلیغات زودرس نامزدهای احتمالی مجلس دهم هستیم که این کار آنان از نظر ما غیر قانونی است و گزارش ها تهیه و برای مسئولین ذیصلاح استان ارسال می گردد.

طاهری با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای ایجاد زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو گفت: جلسات مختلفی در گروه های هدف با حضور اصناف، صنایع، آموزش و پرورش، ورزش و همه مجموعه های شهرستانی تدوین نموده ایم که ظرف مدت دو الی سه ماه با حضور مسئولین شهرستانی و استانی در شهرستان برگزار خواهد شد.

فرماندار فیروزکوه گفت: باید خدمات ارزنده دولت در شرایط کنونی که با مسائل مالی روبروست، به اطلاع مردم برسد و امید در دل مردم زنده گردد تا شاهد برگزاری انتخاباتی پر شور و در خور شأن نظام جمهوری اسلامی باشیم.

وی به جلسه شورای اداری استان که در شهرستان فیروزکوه برگزار گردیده بود، اشاره نمود و گفت: در همان جلسه، استاندار قول برگزاری جلسه کمیته برنامه ریزی استان را داد که این جلسه با حضور همه مدیران کل، استاندار و معاونان استاندار برگزار گردید و هر مدیری، هر مبلغی که برای اتمام پروژه احتیاج بود را بیان داشت و با نظر مساعد استاندار، تامین اعتبار شد.

فرماندار فیروزکوه اضافه نمود: صورتجلسه خوبی در مورد گردشگری، کشاورزی و صنعت با توجه به رویکردی که شهرستان در این زمینه دارد، تنظیم و با موافقت استاندار تخصیص های خوبی برای همه ادارات منظور شده که مدیران باید مجدانه پیگیر اجرایی شدن وعده ها باشند.

وی با اشاره به زمینه خوبی که برای کار در شهرستان فیروزکوه در حال شکل گیری است گفت: با توجه به ورود سرمایه گذاران به شهرستان، امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد تحولات خوب و موثری در شهرستان باشیم.

طاهری در انتها گفت: به زودی هیئت اجرایی انتخاب خواهند شد و نیروهای ستادی در استان در حال آموزش هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 18

به "سرمایه گذاران جدیدی در شهرستان فیروزکوه حاضر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاران جدیدی در شهرستان فیروزکوه حاضر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید