زن رمال؛ پشت پرده اسیدپاشی روی وکیل

به گزارش چه خبر آنلاین، مرد وکیلی که زن رمال را به دام انداخته بود، از سوی او مورد حمله اسیدی نهاده شد و سوزانده شد. متهم در دادگاه ادعا های جدیدی را عنوان نمود.

زن رمال؛ پشت پرده اسیدپاشی روی وکیل

به گزارش شرق، تیر سال 98 نگهبان یک ساختمان در خیابان یوسف آباد با کلانتری تماس گرفت و از وقوع اسیدپاشی اطلاع داد. مرد نگهبان که هراسان بود، گفت: دقایقی قبل چهار مرد و یک زن وارد دفتر وکیل دادگستری به نام سیاوش شدند و پس از درگیری با او، روی وکیل اسید پاشیدند و گریختند. با این تماس، مأموران کلانتری راهی دفتر وکیل دادگستری شده و با پیکر نیمه جان سیاوش روبه رو شدند.

سیاوش که از ناحیه شکم به شدت سوخته بود، به بیمارستان منتقل شد و تحت درمان نهاده شد. آنالیز فیلم ضبط شده دوربین مداربسته نشان می داد چهار مرد و یک زن سوار دو ماشین شده و از محل فرار نموده اند. با به دست آمدن شماره پلاک ها، مأموران تحقیقات گسترده ای را برای دستگیری عاملان این اسیدپاشی در دستور کار قرار دادند.

این در حالی بود که وکیل جوان نیز به هوش آمد و شرایط بازپرسی از سوی پلیس را به دست آورد. سیاوش پس از بهبودی نسبی، در تشریح جزئیات ماجرا گفت: مدتی قبل خانم دکتری که موکل قدیمی من بود، سراغم آمد و خواست وکالت خواهرش را قبول کنم. او می گفت مدتی قبل خواهرش در یک آرایشگاه با زنی رمال آشنا شده و زن رمال در ازای دریافت 120 میلیون تومان به او قول داده تا نسخه سحرآمیزی به او بدهد تا مسائل کاری شوهرش حل گردد.

این وکیل دادگستری ادامه داد: خانم دکتر می گفت زن رمال وقتی فهمیده با خانواده ثروتمندی روبه روست، از خواهرم 700 میلیون تومان پول خواسته و او را تهدید نموده اگر این مبلغ را به او ندهند، با طلسم و جادو زندگی اش را نابود می نماید. خواهرم در دادسرای ناحیه 4 از او شکایت نموده و حالا تقاضا دارم وکالت خواهرم را قبول کنید و حقش را از زن رمال بگیرید. سیاوش گفت: بعد از شنیدن حرف های خانم دکتر، وکالت خواهرش را بر عهده گرفتم و توانستم دستور جلب زن رمال را بگیرم، اما همین موضوع باعث دردسر شد.

این مرد در تشریح جزئیات روز اسیدپاشی شرح داد: آن روز در دفترم بودم که زن جوانی که چند روز قبل به دفترم آمده بود، همراه یک مرد وارد شدند. بعد از آن ها سه مرد دیگر به دفترم آمدند. ما مشغول صحبت بودیم که یکی از آن ها به بهانه نوشیدن آب به آشپزخانه رفت، اما یکباره پرچمی را که روی میز بود، برداشت و بر سرم کوبید. یکی از آن ها گلویم را گرفت و می خواست من را خفه کند که بیهوش شدم و وقتی به هوش آمدم که سوزش شدیدی روی بدنم احساس کردم و فهمیدم آن ها روی شکمم اسید پاشیده و گریخته اند. حالا بعد از چند روز متوجه شده ام پرونده خواهر خانم دکتر را نیز با خود سرقت نموده اند و من شک ندارم آن ها از طرف زن رمال برای این کار اجیر شده بودند.

با اطلاعاتی که وکیل دادگستری به مأموران پلیس داد، چهار مرد و یک زن ردیابی و بازداشت شدند و اعتراف کردند از سوی زن رمال به نام مینا برای اسیدپاشی و سرقت پرونده ای که سیاوش وکالت آن را بر عهده گرفته بود، اجیر شده بودند. به این ترتیب مینا نیز ردیابی و بازداشت شد و گفت: وقتی فهمیدم زن جوان از من شکایت نموده و وکالتش را به یک وکیل خبره داده، ترسیدم و به این فکر افتادم تا با سرقت پرونده، وکیل را از پیگیری آن منصرف کنم.

با افشای ماجرا برای چهار مرد و یک زن اجیر شده به اتهام اسیدپاشی و برای مینا به اتهام معاونت در اسیدپاشی کیفرخواست صادر و پرونده آن ها برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در ابتدای جلسه، وکیل دادگستری به تشریح شکایتش پرداخت و گفت: اسیدپاشی روی بدنم صدمات جبران ناپذیری به من وارد نموده است. من از همه متهمان شکایت دارم و برایشان اشد مجازات می خواهم. سپس مهدی 54 ساله که متهم ردیف اول بود، روبه روی قضات ایستاد و گفت: من پیک موتوری بودم و چهار سال قبل به وسیله خواهرم با مینا آشنا شدم. من می دانستم او رمال است و نسخه های سحر آمیز را با موتور به مشتریان او می رساندم. آخرین بار از من خواست سراغ وکیل دادگستری بروم و از او انتقام بگیرم.

مینا می گفت سر مسائل ناموسی باید او را تنبیه کنم. او از من خواست برای اجرای نقشه از چند مرد و یک زن دیگر نیز یاری بگیرم. به همین خاطر موضوع را با سعید، جواد و بهروز که در آژانس کار می کردند، در میان گذاشتم. طبق نقشه، سعید به همراه دختر جوانی به نام نازنین که از قبل دفتر وکیل را آنالیز نموده بود، به آنجا رفتند. سپس من به همراه بهروز و جواد وارد شدیم و به سیاوش حمله کردیم. مینا از من خواسته بود تا اسید را روی صورت سیاوش بپاشم، اما دلم برایش سوخت و اسید را روی شکم او ریختم.

وی در حالی که سرش را پایین انداخته بود، ابراز پشیمانی کرد و گفت: من فریب حرف های مینا را خوردم و فکر کردم به خاطر مسائل ناموسی از من خواسته تا دست به چنین کاری بزنم. مینا بعد از این ماجرا 20 میلیون تومان به من داد تا آن را بین همدستانم تقسیم کنم.

دو مرد و زن جوان نیز به دفاع پرداختند و گفتند از ماجرای پرونده مینا هیچ اطلاعی نداشتند و فریب خورده اند؛ زیرا گمان می کردند به خاطر مسائل ناموسی قرار است وکیل دادگستری را گوشمالی بدهند.

سپس مینا که با قرار وثیقه آزاد بود، روبه روی قضات ایستاد و ادعای جدیدی را بیان کرد. وی گفت: من از سوی رمال بزرگی که از بچگی پیش او رمالی را یاد گرفتم، اجیر شدم تا از خانم دکتر 700 میلیون تومان اخاذی کنم، اما او حالا به طرز مرموزی کشته شده است. او من را مجبور نموده بود با حرف هایم خواهر خانم دکتر را فریب بدهم و از او پول بگیرم، اما وقتی فهمید او از من شکایت نموده، نقشه اسیدپاشی را کشید.

با این ادعا، قضات دادگاه قرار وی را تشدید و مینا را روانه بازداشتگاه کردند. پرونده برای ازسرگیری تحقیقات به دادسرا برگردانده شد تا پس از تکمیل تحقیقات، متهمان بار دیگر از خود دفاع نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 2 تیر 1400 بروزرسانی: 2 تیر 1400 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 876

به "زن رمال؛ پشت پرده اسیدپاشی روی وکیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زن رمال؛ پشت پرده اسیدپاشی روی وکیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید