زنگنه: برای نوسازی زیرساخت های صنعت نفت به 600 میلیون دلار سرمایه گذاری احتیاج داریم

به گزارش چه خبر آنلاین، سخنگوی کمیسیون تلفیق جزئیات جلسه اعضای این کمیسیون با وزیر نفت و رئیس بانک مرکزی درباره فروش 2 میلیون و سیصد هزار بشکه نفت در سال آینده را تشریح کرد.

زنگنه: برای نوسازی زیرساخت های صنعت نفت به 600 میلیون دلار سرمایه گذاری احتیاج داریم

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 در تشریح جلسه نوبت عصر امروز کمیسیون متبوعش، گفت: بیژن زنگنه وزیر نفت و عبدالناصرهمتی رئیس کل بانک مرکزی میهمانان جلسه نوبت عصر اعضای کمیسیون تلفیق بودجه بودند.

وی اضافه کرد: وزیر نفت در این جلسه مطرح کرد که ما در سال 95، 96 و 5 ماهه اول سال 97، روزانه 2 میلیون و چهارصد هزار بشکه فروش نفت داشتیم سال آینده نیز می توانیم روزانه 2 میلیون و سیصد هزار بشکه نفت به فروش برسانیم که البته این میزان فروش احتیاج به 600 میلیون دلار سرمایه گذاری برای نوسازی و تعمرات در بخش های زیر ساختی دارد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق ادامه داد: آقای زنگنه مطرح کرد که ماه 3 ماه تا خاتمه امسال فرصت داریم تا اقدامات لازم برای نوسازی و تعمیرات زیر ساخت های حوزه نفت را انجام دهیم تا فراوری 2 میلیون و سیصد هزار بشکه نفت در روز را داشته باشیم.

زارع بیان داشت: وزیر نفت همچنین مطرح کرد که ما ثابت کردیم که در شرایط تحریم توانایی اداره کشور را با فروش روزانه 500 هزار بشکه و با نفت 30 دلاری را داریم، اما کشوری مانند عربستان با فروش روزانه 10 میلیون بشکه نفت دچار مسائل فراوانی است.

نماینده مردم آباده در مجلس با اشاره به بخش دیگری از جلسه امروز کمیسیون تلفیق و اظهارات رئیس کل بانک مرکزی، گفت: آقای همتی نیز در این جلسه مطرح کرد که همه کوشش کنیم تا 2 میلیون و سیصد هزار بشکه نفت که دولت تعهد داده به فروش برسد تا ذخایر ارزی بانک مرکزی حفظ گردد و به وسیله درآمد نفت ارز و منابع مورد احتیاج تامین کالا های اساسی را تأمین کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 دی 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 560

به "زنگنه: برای نوسازی زیرساخت های صنعت نفت به 600 میلیون دلار سرمایه گذاری احتیاج داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنگنه: برای نوسازی زیرساخت های صنعت نفت به 600 میلیون دلار سرمایه گذاری احتیاج داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید