در حال تدارک دوره های مربیگری در ایران هستم

به گزارش چه خبر آنلاین، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آرسن ونگر رییس توسعه جهانی فوتبال در وبینار دانش افزایی فدراسیون فوتبال عنوان نمود: ایران کشور بزرگی با استعدادهای زیاد است و همانطور که آقای دبیرکل اشاره کردند مربیان زیاد خوبی در ایران دارید که احتیاج هست در راستا آموزش و پیشرفت دائمی قرار داشته باشند.در فیفا ما مسئول این هستیم که پتانسیل ها این کشورها بالا ببریم و هدف ما در کمک رساندن در این باره به فدراسیون هااست.

در حال تدارک دوره های مربیگری در ایران هستم

وی ادامه داد: ما در حال تدارک دوره های مربیگری برای بعضی از کشور ها از جمله ایران هستیم.طبعا احتیاجهای شما را تحلیل و انالیز می کنیم و با برنامه ریزی به شما ارائه خواهیم داد.

ونگر در پاسخ به پرسشی درباره فلسفه های مربیگری در رابطه با بازیکن گفت: قطعا مربی باید بازیکن را تحت تاثیر قرار بدهد و برای پیشرفت او کوشش کند.طبعا شناخت فرهنگ بازیکن از اهمیت بالایی برخوردار است.به صورت کلی ما می گوییم مربی انسانی هست که با تخصص در فوتبال کار می نماید و برای موفقیت به سه رکن اساسی احتیاج دارد.رکن اول ارتقای همیشگی دانش رکن دوم بالا بردن مهارت های انتقالی و رکن سوم راهبرها و روش هایی که منجر به موفقیت تیم می گردد. من همواره می گویم مربی ابتدا باید ظرفیت گوش دادن را در خودمان بالا ببرد و مخاطب خوبی باشد در ادامه بتوانیم تعامل خوبی ایجاد کنیم. واقعیت این است وقتی من کار خودم را از سال 1993 به صورت حرفه ای در فرانسه شروع کردم بعضی اصول را برای خودم تعریف کردم .اول کیفیت تمرینات تیم بود و در ادامه استفاده از افراد متخصص در کنار خودم و البته حفظ نظم و انضباط. این ها موضوعاتی است که در تیم اهمیت بالایی دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 آبان 1399 بروزرسانی: 6 آبان 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 423

به "در حال تدارک دوره های مربیگری در ایران هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در حال تدارک دوره های مربیگری در ایران هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید