دبیر: لیگ کشتی اثرات مثبتی برای تیم های ملی داشته است

به گزارش چه خبر آنلاین، به گزارش خبرنگاران، نشست هماهنگی بیست و یکمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی جام یادگار امام (ره) امروز (یکشنبه) با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون، عبدالمهدی نصیرزاده رئیس، جواد یزدانی نیا نایب رئیس، عبداله فتوحی دبیر سازمان لیگ و جمعی از نمایندگان باشگاههای شرکت کننده برگزار گردید.

دبیر: لیگ کشتی اثرات مثبتی برای تیم های ملی داشته است

در این نشست بحث و آنالیز لازم در مورد نحوه برگزاری مسابقات، برنامه مسابقات و تعیین میزبان ها صورت گرفت و در نهایت در این خصوص تصمیم گیری های لازم به عمل آمد.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در بخشی از صحبت های خود گفت: سال جاری، سال حساس و خاصی است چون هم المپیک برگزار گردید و هم مسابقات دنیای. با توجه به اینکه باید برنامه های خود را برای سال تازه هم استارت بزنیم، محدودیت هایی از نظر زمانی داریم که از باشگاه ها می خواهیم به خاطر منافع ملی در کنار فدراسیون و سازمان لیگ باشند. بدون شک لیگ برتر در دو سال اخیر نتایج مثبت بسیاری برای کشتی داشته که از جمله آن معرفی بعضی از کشتی گیران به تیم ملی بوده است. امیدوارم این جهت با حضور حامیان اقتصادی در لیگ برتر تداوم داشته باشد و سال جاری نیز شاهد لیگ خوبی باشیم.

در ادامه نیز عبدالمهدی نصیرزاده رئیس سازمان لیگ کشتی به صحبت پرداخت و گفت: سال گذشته با وجود تمامی سختی های مربوط به ویروس کرونا لیگ را برگزار کردیم. سال جاری نیز هنوز با کرونا درگیر هستیم و از سوی دیگر به خاطر برنامه تیم های ملی بعضی محدودیت ها را داریم. با توجه به استقبال خوب تیم ها از لیگ سال جاری، مسابقات هر گروه را در دور رفت در یک شهر و در دور برگشت در یک شهر دیگر برگزار خواهیم کرد تا رقابت ها چندان هم متمرکز نباشد. امیدواریم شرایط هم به نحوی پیش برود که مجوز حضور تماشاگران نیز در شهرستان ها حداقل برای تعداد محدودی صادر گردد. جا دارد از تمامی تیم های حاضر در لیگ برتر تشکر کنم که بدون هیچ چشم داشتی برای یاری به کشتی پا پیش گذاشته اند. سعی می کنیم بعد از سرانجام لیگ برتر، جام باشگاه های دنیا را هم با یک سال وقفه برگزار کنیم.

در سرانجام این جلسه برنامه مسابقات و شهرهای میزبان تعیین شد که متعاقباً اعلام می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 آبان 1400 بروزرسانی: 19 آبان 1400 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1062

به "دبیر: لیگ کشتی اثرات مثبتی برای تیم های ملی داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر: لیگ کشتی اثرات مثبتی برای تیم های ملی داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید