دانشجوی دانشگاه آزاد قائم شهر در مسابقات تکواندوی بانوان آسیا پیروز به کسب مدل شد

به گزارش چه خبر آنلاین، دانشجوی تربیت بدنی دانشگاه آزاد واحد قائم شهر با واگذاری نتیجه به نماینده ازبکستان به مدال برنز مسابقات تکواندوی بانوان آسیا دست یافت.

دانشجوی دانشگاه آزاد قائم شهر در مسابقات تکواندوی بانوان آسیا پیروز به کسب مدل شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، پریسا جوادی، هوگوپوش وزن 62- کیلوگرم و دانشجوی تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر با واگذاری نتیجه به نماینده ازبکستان به مدال برنز مسابقات تکواندوی بانوان آسیا رسید.

وی در گام نخست پیروز شد نماینده لبنان را 24 بر 4 شکست دهد و راهی مرحله بعد گردد. در مرحله نیمه نهایی به مصاف فروزا سادیکوا نماینده ازبکستان رفت و نتیجه را 17 بر 6 واگذار و به مدال برنز بسنده کرد.

دانشجوی تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر از ستارگان تکواندو است که از 13 سال پیش در این رشته فعالیت می نماید. کسب نشان طلای بازی های داخل سالن آسیا در سال 2017 ترکمنستان، نشان برنز مسابقات تکواندو نوجوانان آسیا در سال 2015 چین تایپه، نشان برنز مسابقات قهرمانی نوجوانان دنیا در 2016 کانادا و 2 نشان نقره در مسابقات جایزه عظیم کیش و مسابقات بین المللی جام فجر 2019 از افتخارات وی است.

بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا 2021 لبنان با حضور 189 تکواندوکار از 21 کشور در سالن نوهاد نوفال بیروت برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 تیر 1400 بروزرسانی: 16 تیر 1400 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 901

به "دانشجوی دانشگاه آزاد قائم شهر در مسابقات تکواندوی بانوان آسیا پیروز به کسب مدل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجوی دانشگاه آزاد قائم شهر در مسابقات تکواندوی بانوان آسیا پیروز به کسب مدل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید