خبرنگاران ممنوعیت فعالیت اصناف از ساعت 18 به بعد ورامین را هم شامل می گردد

به گزارش چه خبر آنلاین، تهران- خبرنگاران- رئیس اتاق اصناف ورامین گفت: ممنوعیت فعالیت اصناف غیر ضروری از ساعت 18 به بعد ورامین را هم شامل می گردد و در صورت فعالیت اصناف پس از این ساعت، با آنان برخورد خواهد شد.

خبرنگاران ممنوعیت فعالیت اصناف از ساعت 18 به بعد ورامین را هم شامل می گردد

سید عباس میری روز آدینه به خبرنگار خبرنگاران گفت: طرح ممنوعیت فعالیت اصناف غیر ضروری شامل گروه های 2، 3 و 4 است.

وی اضافه کرد: مشاغل گروه دوم شامل پاساژها و مراکز خرید و مال های فروش غیر مواد غذایی، تمرین و انجام مسابقه های ورزشی، مراکز متبرکه و زیارتگاه ها، مساجد و مصلی ها، قنادی یا شیرینی فروشی، آب میوه و بستنی فروشی، مراکز تهیه و طبخ غذا با پذیرش مشتری، آرایشگاه مردانه، بازار فروش خودرو، مراکز شماره گذاری اتومبیل، فرش و موکت فروشی، اسباب بازی فروشی، فروش لوازم خانگی، خدمات چاپ دیجیتال، تزیینات داخلی ساختمان، کادویی فروشی، عمده فروشی و خرده فروشی پوشاک، پارچه فروشی، آتلیه و عکاسی، مشاور املاک، پرده سرا، فروش مبلمان، فروش کیف و کفش، فروش لوازم التحریر، خیاطی، خرازی، فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی، شیرینی پزی، خشکبار و آجیل فروشی می گردد.

وی ادامه داد: مشاغل گروه سوم شامل دانشگاه ها، مدارس، حوزه های علمیه، آکادمی های فنی و حرفه ای و زبان سراها و سایر آکادمی ها و کتابخانه ها، مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، سینما و تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی می گردد.

میری توضیح داد: گروه چهارم نیز شامل شامل برگزاری مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش ها، باشگاه های ورزشی برای ورزش های پر برخورد از جمله کشتی و کاراته و جودو، مدارس شبانه روزی، کافه، قهوه خانه و چای خانه با عرضه مواد دخانی، باغ وحش و شهربازی ها و مراکز تفریحی آبی است.

این مسئول اعلام نمود: فروشگاه های زنجیره ای مایحتاج مردم، سوپرمارکت ها، میوه و سبزی فروشی ها، مراکز فروش محصولات پروتئینی نظیر قصابی ها، مرغ فروشی ها، ماهی فروشی ها و میادین میوه و تره بار جزو گروه یک است و صاحبان آنها می توانند با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به فعالیت خود ادامه دهند.

رئیس اتاق اصناف ورامین اضافه کرد: علاوه بر این لبنیاتی، نانوایی ها، مراکز تهیه غذاهای آماده بیرونبر، صندلی های سوخت، تعمیر و تاسیسات فنی خودرو و منازل، مراکز بهداشتی، درمانی دولتی و خصوصی، مراکز و فروشگاه های دامپزشکی پخش دارو و مواد غذایی، مراکز تامین آمبولانس داروخانه ها نیز از جمله اصنافی هستند که با رعایت نکات بهداشتی می توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

وی اظهار کرد: بازرسان اتاق اصناف شهرستان ورامین با همراهی نیروی انتظامی و کارشناسان شبکه بهداشت به طور مستمر بر فعالیت اصناف نظارت دارند و در صورت مشاهده بی توجهی به دستورالعمل های بهداشتی، با این واحدها برخورد می گردد.

ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است و بیش از 14 هزار واحد صنفی در ورامین مشغول به فعالیت می باشند.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 آذر 1399 بروزرسانی: 23 آذر 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 523

به "خبرنگاران ممنوعیت فعالیت اصناف از ساعت 18 به بعد ورامین را هم شامل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ممنوعیت فعالیت اصناف از ساعت 18 به بعد ورامین را هم شامل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید