خبرنگاران فعالیت کارتن به دستان همدان برای مقابله با کرونا ممنوع شد

به گزارش چه خبر آنلاین، همدان- خبرنگاران - فرمانده انتظامی استان همدان گفت: با توجه به ممنوعیت اجاره دادن سوئیت منزل ها در استان، فعالیت کارتن به دست ها نیز ممنوع است.

خبرنگاران فعالیت کارتن به دستان همدان برای مقابله با کرونا ممنوع شد

سردار بخشعلی کامرانی صالح روز شنبه در این باره گفت: گشت های نظارت بر اماکن عمومی به افراد کارتن به دستی که اقدام به اجاره دادن سوئیت یا منزل می کنند در بار اول تذکر داده و در صورت بی توجهی به مرجع قضایی معرفی می کنند.

وی اضافه کرد: بر اساس تدابیر اتخاذ شده همدان نیز جزو استان های است که امسال تمهیدات لازم برای پذیرش مسافر ندارد و از چند روز قبل هم از فعالیت سوئیت منزل هایی که اقدام به پذیرش میهمان می کردند جلوگیری شد.

فرمانده انتظامی استان همدان اضافه کرد: مطالبی مبنی اجاره طولانی مدت خانه ها به مسافرانی که از قم و شمال کشور به این استان سفر کرده اند منتشره شده است که صحت ندارد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح درباره انتشار برخی از شایعات در فضای مجازی گفت: پلیس فتا با رصد کامل فضای مجازی، افرادی که قصد تشویش اذهان مردم و بر هم زدن امنیت روانی جامعه را دارند با قاطعیت برخورد و این افراد را به مراجع قضائی معرفی می کند.

سردار کامرانی صالح اضافه کرد: پلیس با افرادی که اقلام بهداشتی مورد نیاز شهروندان را احتکار می کنند یا با تولید اقلام بهداشتی تقلبی سلامتی شهروندان را به خطر می اندازند برخورد می کند.

کشف 10 هزار قطعه سرقتی خودرو

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: تیم گشت کلانتری 19 فرهنگیان حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه نیسان که در حال تخلیه لنت ترمز و لنت کلاج خودرو در داخل مغازه ای بود، مشکوک شدند.

سردار بخشعلی کامرانی صالح با بیان اینکه در بررسی ها سرقتی بودن این محموله برای پلیس محرز شد اضافه کرد: راننده خودرو به همراه مالک مغازه دستگیر و 10 هزار قطعه انواع لنت ترمز و لنت کلاج و 2 قطعه پلاک که یکی از آن ها اصلی و دیگری دست نویس بود به همرا یک عدد قیچی آرماتور بندی کشف شد.

کشف 120 لیتر الکل صنعتی تقلبی

رییس پلیس امنیت عمومی همدان گفت: باتوجه به شرایط کنونی جامعه در مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و فرصت طلبی برخی سودجویان از شرایط به وجود آمده، طرح شناسایی و دستگیری محتکران و سودجویان عرصه توزیع لوازم بهداشتی در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

سرهنگ احمد رحیمی اضافه کرد: ماموران این مجموعه با اقدامات اطلاعاتی و در حین گشت زنی به یک خودروی پژو پارس مشکوک و آن را متوقف کردند که در بازرسی از این خودرو 120 لیتر الکل تقلبی و ناخالص کشف و یک نفر دستگیر شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 42

به "خبرنگاران فعالیت کارتن به دستان همدان برای مقابله با کرونا ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فعالیت کارتن به دستان همدان برای مقابله با کرونا ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید