جابجایی یک میلیون و 736 هزار تن انواع کالا در ایلام

به گزارش چه خبر آنلاین، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: یک میلیون و 736 هزار تن کالا از ابتدای سالجاری تا به امروز از طریق ناوگان حمل ونقل در این استان جابجا شده است.

جابجایی یک میلیون و 736 هزار تن انواع کالا در ایلام

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از ایلام ،نورالله دلخواه در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: این میزان حمل کالا از طریق 114 هزار و 613 سرویس (بارنامه) جابجا شده است.

وی افزود: سیمان، گندم و انواع مصالح ساختمانی بیشترین میزان کالاهایی بوده که در این مدت از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام یادآور شد: سالانه بیش از 98 درصد جابجایی کالا در داخل استان از طریق بخش حمل و نقل جاده ای صورت می گیرد که این بخش دارای قابلیت ها و امکانات گسترده ای در سطح کشور است.

دلخواه تاکید کرد: نظارت کامل بر فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی در جهت رعایت پروتکل های بهداشتی با استقرار و فعالیت 12 تیم گشت نظارتی در سطح استان بطور مستمر درحال انجام است.

وی یادآور شد: همچنین روزانه و در بازه های زمانی متفاوت، گشت های کنترلی از همکاران ستادی و شهرستانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای نحوه ارائه خدمات و میزان رعایت پروتکل ها را رصد می نمایند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: در صورت مشاهده تخلف، متخلفان به کمیسیون های رسیدگی به تخلفات سازمان راهداری معرفی و برابر ضوابط با آنها برخورد خواهد شد.

دلخواه تاکید کرد: مردم می توانند از طریق شماره پیامکی 1000141 و یا تلفن گویای 141 شکایات خود را جهت پیگیری به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام منعکس نمایند.

گفتنی است،53 شرکت حمل و نقل کالا در استان ایلام فعال هستند، حدود هفت هزار راننده نیز در بخش حمل و نقل بار در استان ایلام مشغول کار هستند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1401 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1250

به "جابجایی یک میلیون و 736 هزار تن انواع کالا در ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جابجایی یک میلیون و 736 هزار تن انواع کالا در ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید