تیپ عجیب بهاره رهنما شبیه به دخترهای نوجوان! !

به گزارش چه خبر آنلاین، خبرنگاران: بهاره رهنما عکسی با تیپ و ترکیب جدیدش منتشر کرده است.

تیپ عجیب بهاره رهنما شبیه به دخترهای نوجوان! !

بهاره رهنما پس از ازدواج دومش بیشتر به خبر یک خبرگزاری ها تبدیل شده است. بهاره رهنما خودش نیز به حواشی که پس از ازدواج دوم برایش پیش آمده واقف است. ظاهرا این حواشی روی بهاره رهنما تاثیری ندارد چرا که او خود را شخصیتی محکم توصیف کرده است. بهاره رهنما عکس تازهی را در فضای مجازی منتشر کرد. بهاره رهنما پس از ازدواج 63 کیلو وزن کم کرده است.

به گزارش خبرنگاران، بهاره رهنما عکس تازهی را در فضای مجازی منتشر کرد. استایل تازه این خانم بازیگر و تتو روی دستش مورد توجه بسیاری از کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

بهاره رهنما کارگاه سوزندوزی و کتابخانه در چابهار احداث می کند

بهاره رهنما با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرامش از احداث سوزندوزی و کتابخانه برای زنان و بچه ها چابهار از طریق موسسه فرهنگی هنری بارانسا خبر داد.

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه اینستاگرامش نوشت:

خوشحالم که بعنوان سفیر توانمندسازی زنان و دختران سیستان و بلوچستان بالاخره ایده احداث سوزندوزی و کتابخانه برای زنان و بچه ها چابهار از طریق موسسه فرهنگی هنری من بارانسا به نتیجه رسید، همیشه دوست دارم در حیطه امور خیر عملگرا باشم تا شعارگرا!

در راستای تحقق این رویای شیرین ممنونم از حمایت دوستان و خیرین خوب ایرانی کشور کانادا، تشکر از دوستان خوب آرکا چوب و تشکر از مریم بهار عزیزم معلم دلسوز روستاهای چابهار.

منبع: وقت صبح

این مطلب از گروه وب گردی است و تنها جنبه سرگرمی دارد.

منبع: رکنا
انتشار: 19 دی 1400 بروزرسانی: 19 دی 1400 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1124

به "تیپ عجیب بهاره رهنما شبیه به دخترهای نوجوان! !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیپ عجیب بهاره رهنما شبیه به دخترهای نوجوان! !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید