دانلود قسمت 6 سریال نیوکمپ (نیوکمپ قسمت 6 ششم) حجم رایگان

به گزارش چه خبر آنلاین، دانلود قسمت 6 نیوکمپ کامل، دانلود نیوکمپ قسمت 6، دانلود قسمت 6 نیوکمپ کامل، دانلود سریال نیوکمپ قسمت ششم، خرید قانونی سریال نیوکمپ قسمت 6 حلال دانلود، دانلود فیلم نیوکمپ قسمت ششم، دانلود فیلم ایرانی نیوکمپ قسمت 6، قسمت نو سریال نیوکمپ را به صورت قانونی دانلود و دیدن کنید.

دانلود قسمت 6 سریال نیوکمپ (نیوکمپ قسمت 6 ششم) حجم رایگان

برای دانلود فیلم نیوکمپ قسمت ششم 6 به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی زینب تقوایی و هنرمندی اکبر عبدی، حامد آهنگی، فرزاد فرزین، لیلا اوتادی، ایمان صفا، بهاره افشاری، حسن معجونی و… به ادامه مطلب مراجعه کنید.

***********************************************************

برای دانلود سریال نیوکمپ قسمت 6 روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود قسمت 6 سریال نیوکمپ

***********************************************************

درباره سریال نیوکمپ

قسمت ششم 6 سریال نیوکمپ به کارگردانی منوچهر هادی در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی است و می توان گفت نیوکمپ قسمت 6 یکی از پربیننده ترین سریال های شبکه نمایش خانگی است.

روایت سریال نیوکمپ

سریال نیوکمپ قسمت ششم 6 ماجرایی کمدی و خانوادگی دارد؛ پدر بزرگ خانواده سرچشمه در اثر هیجانات ناشی از گل دقیقه 91 لیونل مسی به ایران در جام جهانی 2014 فوت می نماید. انتشار یک فیلم احساسی از فوت بابامظفر در فضای مجازی غوغایی به پا می نماید که باعث عذرخواهی مسی و معروفیت خانواده سرچشمه می گردد؛ تا جایی که پای گرفتن غرامت یک میلیون دلاری از مسی وسط می آید.

با هدایت های سارا، وکیل و همسایه قدیمی خانواده، فشار افکار عمومی روی مسی بیشتر شده و کاردار سفارت آرژانتین برای پا درمیانی به خانه خانواده سرچشمه می آید؛ اما خانواده به دادخواهی آنقدر ادامه می دهند تا شخص سفیر آرژانتین به نمایندگی از مسی خانواده را به سفارت و ملاقات با مسی دعوت می نماید

در سفارت، مسی در فیلمی ضبط شده از خانواده سرچشمه عذرخواهی و برای دلجویی سه نفر از اعضای خانواده را به تولدش دعوت می نماید. در خانواده قرعه کشی انجام می گردد و با تقلب نصرت پدرخانواده، بحث و جدلی در می گیرد که در نهایت منجر به حادثه ای می گردد. همزمان رازی از سارا وکیل خانواده کشف می گردد.

***********************************************************

برای دانلود نیوکمپ قسمت 6 روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود قسمت 6 نیوکمپ

***********************************************************

نیوکمپ قسمت 6 کی میاد؟

سریال نیوکمپ قسمت ششم 6 روز یکشنبه 21 خردادماه 1402 ساعت 8 صبح پخش می گردد.

قسمت ششم نیوکمپ چه می گردد؟

در قسمت 6 نیوکمپ خانواده سرچشمه در پی راهی برای دریافت غرامت و یافتن مسی هستند.

قسمت ششم نیوکمپ کی میاد؟

قسمت ششم 6 نیوکمپ به صورت آنلاین و دانلود حلال از فیلیمو و وبسایت مدرن فیلم ساعت 8 صبح یکشنبه 21 خرداد قابل مشاهده و خریداری است.

قسمت 6 نیوکمپ چی میشه؟

سریال نیوکمپ قسمت ششم 6 در سفارت، مسی در فیلمی ضبط شده از خانواده سرچشمه عذرخواهی و برای دلجویی، سه نفر از اعضای خانواده را به تولدش دعوت می نماید.

سریال نیوکمپ را از کجا ببینم؟

سریال نیوکمپ قسمت ششم 6 از پلتفرم فیلیمو و وبسایت مدرن فیلم منتشر می گردد و تیزر این سریال نیز از سرویس های اشتراک ویدئویی آپارات ویدائو نماشا، فیلو و ... قابل مشاهده است.

بازیگران و نقش هر یک در دانلود قسمت 6 سریال نیوکمپ

حسن معجونی، گیتی قاسمی، بهاره افشاری، حامد آهنگی، لادن ژافه وند، ایمان صفا، فرزاد فرزین، لیلا اوتادی، ملیکا شریفی نیا، ساناز سعیدی، اکبر عبدی، حمید گودرزی و… از جمله بازیگران این سریال هستند.

وبسایت مدرن فیلم سایتی مرجع برای دانلود سریال های ایرانی شبکه نمایش خانگی با دسترسی آسان برای دانلود رایگان فیلم و سریال خارجی دوبله فارسی و زیرنویس فارسی چسبیده و خرید قانونی فیلم و سریال های ایرانی شبکه نمایش خانگی نسخه کامل با لینک مستقیم و کیفیت عالی است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 خرداد 1402 بروزرسانی: 23 خرداد 1402 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1464

به "دانلود قسمت 6 سریال نیوکمپ (نیوکمپ قسمت 6 ششم) حجم رایگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانلود قسمت 6 سریال نیوکمپ (نیوکمپ قسمت 6 ششم) حجم رایگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید