ترامپ: قرنطینه کردن 3 ایالت را در دست بررسی داریم

به گزارش چه خبر آنلاین، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که دولتش قرنطینه کردن 3 ایالت از جمله ایالت نیویورک را برای پیشگیری از شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا در این کشور در دست بررسی دارد.

ترامپ: قرنطینه کردن 3 ایالت را در دست بررسی داریم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از شبکه خبری ان بی سی، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز شنبه در مصاحبه با خبرنگاران گفت که دولتش به منظور پیشگیری از شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا در آمریکا، قرنطینه کردن 3 ایالت را در دست بررسی دارد.

ترامپ که پس از عزیمت به سمت نورفولک ویرجینیا برای شرکت در مراسم اعزام یک ناو بیمارستانی 1000تخت خوابی به ایالت بحران زده نیویورک، در محوطه کاخ سفید با خبرنگاران مصاحبه می کرد، از احتمال قرنطینه شدن ایالت های نیویورک، نیوجرسی و کانتیکات در راستای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا در آمریکا خبر داد.

بر اساس آخرین آمارهای رسمی اعلام شده از سوی منابع دولتی آمریکا، تا به امروز بیش از 105 هزار نفر در این کشور به ویروس کرونا (بیماری کووید 19) مبتلا شده اند که از بین آنها 1738 نفر جان باخته اند.

آمریکا بیشترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا را بین تمامی کشورهای جهان دارد. شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا اکنون 24 هزار نفر بیشتر از آمار مبتلایان در چین کشوری که از آن در رسانه های غربی به عنوان مبدأ شیوع کرونا نام برده می شود است.

.+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 101

به "ترامپ: قرنطینه کردن 3 ایالت را در دست بررسی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: قرنطینه کردن 3 ایالت را در دست بررسی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید