ترامپ:مدارس به بچه ها یاد می دهند که از کشورشان متنفر باشند!

به گزارش چه خبر آنلاین، ایسنا نوشت: دونالد ترامپ در یک سخنرانی ضمناً صحبت درخصوص اعتراضات سراسری اخیر در آمریکا علیه بی عدالتی و نژادپرستی عنوان نمود که در مدارس این کشور به بچه ها یاد می دهند که از کشورشان متنفر باشند!

ترامپ:مدارس به بچه ها یاد می دهند که از کشورشان متنفر باشند!

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کارشناسی در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در این سخنرانی که در محل کوه راشمور ایراد کرد، گفت: ملت ما در حال مشاهده یک کمپین بیرحمانه پاکسازی تاریخ کشور ما، بدنام کردن قهرمانان ما، حذف ارزشهای ما و القا کردن به بچه ها ما است.

ترامپ در ادامه به کسانی که مجسمه های رهبران نژادپرست تاریخ آمریکا را سرنگون می نمایند، اشاره نمود. او مطرح کرد: این هرج و مرج پرخشونتی که ما در شهرها و خیابانهای کشورمان دیده ایم به دست لیبرال دموکراتها در تمامی موارد اداره شده و نتیجه قابل پیش بینی سالها القائات افراطی و مغرض بودن در تحصیل، خبرنگاری و دیگر نهادهای فرهنگی ما است. بر خلاف تمامی قوانین جامعه و طبیعت، به بچه ها ما در مدارس آموزش داده می گردد تا از کشورشان متنفر باشند و باور نمایند زنان و مردانی که آن را ساختند قهرمان نیستند، بلکه شرور هستند. دیدگاه رادیکال به تاریخ کشور ما بر مبنای شبکه ای از دروغها است.

312 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 304

به "ترامپ:مدارس به بچه ها یاد می دهند که از کشورشان متنفر باشند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ:مدارس به بچه ها یاد می دهند که از کشورشان متنفر باشند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید