برترین جراح بینی طبیعی در ایران

به گزارش چه خبر آنلاین، جراحی بینی رایج ترین عمل زیبایی در ایران است و ایران در این عمل زیبایی جزو رتبه های اول جهان است. انتخاب پزشک و برترین جراح بینی طبیعی در ایران اهمیت زیادی دارد؛ زیرا مهارت پزشک متخصص می تواند نتیجه عمل را با پیروزیت به سرانجام برساند. پزشکانی که همگام با پیشرفت های روز جهان تکنیک های خود را ارتقا می دهند، برترین پزشکان برای جراحی عمل بینی محسوب می شوند. در انجام رینوپلاستی باید نهایت دقت و ظرافت در کنار علم و مهارت به وسیله پزشک به کار برده گردد تا نتیجه عمل ایده آل گردد. برای برترین جراحان زیبایی تفاوتی نمی کند که نوع بینی افراد استخوانی یا گوشتی است؛ پزشکان برتر به سبب تکنیک هایی که به آنها مسلط هستند می دانند که دقیقاً باید از چه روش ها و تجهیزاتی برای رینوپلاستی استفاده نمایند تا نتیجه کاملاً طبیعی و بدون کوچکترین عوارض جانبی باشد. در ادامه مطلب روش هایی که به وسیله دکتر شیرنگی یکی از جراحان برتر و پیروز زیبایی به کار برده می گردد؛ توضیح داده می گردد.

برترین جراح بینی طبیعی در ایران
جراح بینی طبیعی

روش های انجام جراحی بینی در کلینیک شیرنگی

در کلینیک شیرنگی عمل بینی به روش رینوپلاستی مدرن انجام می شود؛ در رینوپلاستی مدرن پزشکان بدون آسیب زدن به بافت های بینی، بدون ایجاد برش در مخاط بینی و جدا کردن پوست بینی عمل زیبایی را انجام می دهند. اسکلت داخلی بینی از تعدادی استخوان و غضروف تشکیل شده است که اسکلت درونی بینی به وسیله رباط و لیگمان هایی به یکدیگر متصل شده اند و این رباط و لیگمان ها به خوبی از اسکلت بینی محافظت می نمایند. در روش های نوین رینوپلاستی نگهداشتن اسکلت بینی و عدم آسیب رسانی به رباط ها، لیگمان ها و غضروف ها اهمیت زیادی پیدا می نماید؛ از این رو در رینوپلاستی مدرن غضروف های بینی مورد هدف قرار می گیرند و متخصص با کمترین تغییر در غضروف ها اقدام به عمل جراحی می نماید. از آنجا که جراحان برتر به خوبی به ساختار بینی و آناتومی آن تسلط دارند نقاطی را برای بخیه زدن و برش انتخاب می نمایند که تغییری در بافت بینی و رباط های آن ایجاد نمی نماید. به همین سبب عمل جراحی با کمترین مقدار عارضه و به صورت کاملاً طبیعی انجام می شود. مهم ترین مزیت رینوپلاستی مدرن عدم ایجاد مسائل تنفسی بعد از عمل بینی است، زیرا در مجرای ورودی هوا هم تغییری ایجاد نمی شود و پزشک بدون ایجاد کوچکترین تخریب در دریچه های تنفسی عمل بینی را انجام می دهد.

جراحی بینی استخوانی

جراحی بینی استخوانی

بینی های استخوانی بینی هایی هستند که استخوان و غضروف زیادی در زیر پوست آنها وجود دارد و اغلب موارد قوز بینی در این افراد مشاهده می شود. استخوان بینی های استخوانی نسبت به بینی های گوشتی محکم تر است و استقامت زیادی دارد؛ به علت نازک بودن پوست بینی در این افراد؛ عمل جراحی آنها نسبت به افراد دارای بینی گوشتی راحت تر است. جراحی بینی استخوانی به دو روش باز و بسته انجام می شود. در روش بسته هیچگونه برشی روی بینی انجام نمی شود؛ استخوان و غضروف بینی در این روش بدون جراحی باز تغییر ساختار داده می شوند. در روش جراحی باز بر خلاف بسته روی تیغه و پره های بینی برش ایجاد می شود؛ با توجه به ساختار بینی مراجع و دیگر پارامترها برترین جراح بینی استخوانی روش مناسب را انتخاب می نماید.

جراحی بینی گوشتی

جراحی بینی گوشتی نسبت به جراحی بینی استخوانی سخت تر است و حتماً باید به وسیله برترین جراح بینی طبیعی در ایران انجام شود. غضروف های ضعیف بینی گوشتی و پوست ضخیم بینی در این افراد باعث شده است تا عمل بینی در آنها سخت باشد. برترین جراح بینی طبیعی در ایران با تقویت نوک بینی و تقویت بافت غضروفی به روش های مدرن بینی گوشتی را جراحی می نماید. بعضی از داوطلبان عمل بینی گوشتی تمایل به کوچک کردن پره های بینی خود دارند که در کلینیک شیرنگی به روش الار بیس پره های بینی آنها کوچک می شود. این عمل در بیشتر مواقع به روش باز انجام می شود. بسیاری از افراد گمان می نمایند که عمل بینی گوشتی نتایج ایده آلی ندارد و پس از مدتی بینی به حالت قبل باز می شود؛ در حالی که جراحان برتر با استفاده از روش های نوین به گونه ای جراحی را انجام می دهند که قابل بازگشت نباشد و نتایج در برترین حالت باشند. مراجعه به برترین جراح بینی گوشتی اولین و مهم ترین قدم برای به دست آوردن برترین نتایج است.

هزینه جراحی بینی در کلینیک شیرنگی چقدر است؟

هزینه جراحی بینی در کلینیک دکتر شیرنگی با توجه به پارامترهای مختلفی معین می شود. نوع بینی فرد، نوع آسیب های وارد شده به بینی، هدف از انجام عمل و انتظارات زیباجو از عمل جزو این پارامترها محسوب می شود. به اسم مثال اگر بینی افراد دچار شکستگی و تروما شده باشد و در عین حال بیمار بخواهد عمل زیبایی هم انجام دهد؛ هزینه آن با شخصی که تمایل دارد صرفاً عمل زیبایی انجام دهد؛ متفاوت خواهد بود. از طرفی هزینه عمل بینی گوشتی نسبت به بینی استخوانی بیشتر خواهد بود. مهارت پزشک و استفاده از تجهیزات مدرن پارامتر مهم دیگری در معین هزینه جراحی بینی است. به همین سبب به افراد توصیه می شود مهارت و علم پزشک برای آنها نسبت به هزینه در اولویت باشد. خیلی از افراد ممکن است بپرسند که چرا دکتر شیرنگی برترین جراح بینی محسوب می شود؟ زیرا دکتر شیرنگی با استفاده از جدیدترین تکنیک های روز جهان و بدون ایجاد کوچکترین تخریب در بافت بینی، رباط ها و دریچه های تنفسی عمل را انجام می دهد و نتایج عمل کاملاً طبیعی خواهد بود.

منبع: هفت گنج
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1016

به "برترین جراح بینی طبیعی در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین جراح بینی طبیعی در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید