باوفا: غیبت در مسابقات قهرمانی کشور جوانان به معنای حذف از چرخه انتخابی سال 2022 است

به گزارش چه خبر آنلاین، سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان تاکید نمود هر کشتی گیری که قصد رسیدن به دوبنده تیم ملی در سال 2022 را دارد باید در مسابقات قهرمان کشوری حضور پیدا کند.

باوفا: غیبت در مسابقات قهرمانی کشور جوانان به معنای حذف از چرخه انتخابی سال 2022 است

حمید باوفا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمان کشوری جوانان در ماه آینده در قم گفت: همه کشتی گیرانی که می خواهند مدعی دوبنده تیم ملی فرنگی باشند، باید در مسابقات قهرمان کشوری شرکت نمایند و غیبت در این رقابت ها به منزله از دست دادن شانس رسیدن به تیم ملی است.

سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان با تاکید بر اینکه به علت حضور جوانان در جام تختی و محک خوردن شان در این رقابت ها، تاریخ مسابقات کشوری جوانان تغییر نموده، گفت: تاریخ قبلی مسابقات کشوری جوانان به شکلی بود که نمی توانستیم تعدادی از جوانان را در جام تختی محک بزنیم و به همین علت تاریخ جابه جا شد تا جوانان یک تیم مجزا در جام تختی داشته باشند و بتوانیم از این تورنمنت داخلی بیشترین بهره را ببریم. بعد از آن هم جام شاهد را داریم و آنجا احتمالا سه تیم باید بدهیم.

باوفا ادامه داد: احتمالا در این جهت در یک تورنمنت بین المللی نیز شرکت خواهیم کرد که خروجی این چند رقابت، به انتخاب تیم آسیایی و جهانی منتهی خواهد شد. با توجه به فاصله ای که بین مسابقات قهرمانی جوانان آسیا و جهانی وجود دارد، شاید در اوزان سبک دو ملی پوش داشته باشیم.

وی بعلاوه درخصوص زمان آغاز اردوی تیم ملی گفت: بعد از جام تختی اردوها آغاز خواهد شد و احتمالا در دو ماه ابتدایی سال در یک تورنمنت بین المللی و جام شاهد شرکت خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگاران، مسابقات قهرمان کشوری کشتی فرنگی جوانان 3 تا 6 بهمن ماه 1400 در قم برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1400 بروزرسانی: 28 بهمن 1400 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1169

به "باوفا: غیبت در مسابقات قهرمانی کشور جوانان به معنای حذف از چرخه انتخابی سال 2022 است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باوفا: غیبت در مسابقات قهرمانی کشور جوانان به معنای حذف از چرخه انتخابی سال 2022 است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید