افزایش روزانه 58 هزار بشکه نفت در منطقه ها نفتخیز جنوب

به گزارش چه خبر آنلاین، مدیر تعمیر، تکمیل و خدمات فنی چاه های شرکت ملی منطقه ها نفت خیز جنوب گفت: در نیمه نخست سال جاری روزانه 58هزار بشکه به توان فراوری نفت افزوده شد.

افزایش روزانه 58 هزار بشکه نفت در منطقه ها نفتخیز جنوب

یونس عباسی لرکی گفت: این افزایش فراوری نفت با بهره گیری از ناوگان دستگاه های لوله مغزی سیار و انجام 85 عملیات ترمیمی، تعمیری چاه های شرکت های پنجگانه بهره برداری و در دکل های حفاری و تعمیراتی در گستره 71 هزار کیلومتر مربع جغرافیای منطقه ها نفت خیز جنوب اجرا شده.

او مدیریت تعمیر، تکمیل و خدمات فنی چاه های منطقه ها نفت خیز جنوب را با بهره گیری از 6 دستگاه لوله مغزی سیار ملکی و با پشتیبانی واحد پمپ های ویژه دانست که این مدیریت شامل پمپ های فشار قوی اسیدزنی، سیمان زنی، پمپ های تزریق نیتروژن و مخازن حمل نیتروژن است.

به گفته آقای عباسی لرکی بیش از 125 هزار گالن سیالات خورنده شامل انواع اسید، یک میلیون و 250 هزار گالن سیالات غیر خورنده شامل یکهزار و 400 گالن سیمان و 400 هزار گالن نیتروژن، حلال و گازوئیل در چاه های نیازمند تزریق نموده و برای انجام این امر بیش از 456 هزار متر پیمایش درون چاه انجام شد.

مدیر تعمیر، تکمیل و خدمات فنی چاه های شرکت ملی منطقه ها نفت خیز جنوب بعلاوه بعلاوه یادآور شد که صرف نظر از ارزش راهبردی این تجهیزات که با توجه به کمبود های موجود نقش بزرگی در جلوگیری از توقف فراوری و بخش قابل توجهی از تعهدات شرکت ملی منطقه ها نفت خیز جنوب دارند، صرفه مالی قابل توجهی در پی داشته.

مدیریت تعمیر، تکمیل و خدمات فنی چاه ها با احیای به موقع چاه ها نقش به سزایی در امر خطیر نگهداشت و فراوری ایمن و پایدار در منطقه ها نفت خیز جنوب را ایفا می نماید.

خبرنگاران خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مهر 1401 بروزرسانی: 23 مهر 1401 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1360

به "افزایش روزانه 58 هزار بشکه نفت در منطقه ها نفتخیز جنوب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش روزانه 58 هزار بشکه نفت در منطقه ها نفتخیز جنوب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید