اتوبوس های مسافربری با یک دوم ظرفیت باید حرکت کنند

به گزارش چه خبر آنلاین، مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: با توجه بر اینکه ظرفیت اتوبوس ها 25 نفری است ولی تاکید شده که در همه اتوبوس ها طرح فاصله گذاری رعایت شود از این رو همه اتوبوس ها با 12 نفر حرکت می کنند.

اتوبوس های مسافربری با یک دوم ظرفیت باید حرکت کنند

به گزارش خبرنگار از ،علیزاده مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان آذربایجان شرقی گفت: بر اساس تصمیم ستاد پیشگیری از کرونا استان یک پروتکل بهداشتی در ترمینال استان اجرا شد و تمام ترمینال ها و حمل و نقل عمومی تعطیل شد.

او افزود: با توجه به تصمیم جدید ستاد، از شنبه هفته جاری، فعالیت ترمینال ها شروع شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با تاکید بر اینکه مقرر شده تا تمام نکات و دستورات بهداشتی ازجمله ضدعفونی کردن اتوبوس ها و توجه به نکات بهداشتی رعایت شود، گفت: با توجه بر اینکه ظرفیت اتوبوس ها 25 نفری است، ولی تاکید شده که در همه اتوبوس ها طرح فاصله گذاری رعایت شود، از این رو همه اتوبوس ها با 12 نفر حرکت می کنند.

او با تاکید بر اینکه هر مسافر وظیفه دارد تا شخصا پروتکل بهداشتی اعم از تهیه ماسک و دستکش را داشته باشد، گفت: این تکلیف و وظیفه ترمینال نیست که این لوازم را در اختیار مسافران قرار دهد و اگر هم لوازم بهداشتی به مسافران داده می شود، باید هزینه آن را بدهند، زیرا رانندگان و شرکت ها هم هزینه دارند و در این زمان خسارت دیده اند.

علیزاده با بیان اینکه البته باید رانندگان وسایل بهداشتی به همراه داشته باشند، گفت: با توجه بر اینکه روز های نخستین شروع کار ترمینال هاست، از این رو تا چند روز بسته های بهداشتی به مسافران تعلق می گیرد، ولی بعدا باید مسافر توجیه شود و همیشه با خود به همراه داشته باشند.

او افزود: اتوبوس ها با یک دوم ظرفیت خود حرکت می کنند، ولی همچنان به هیچ کدام اجازه افزایش کرایه نداده ایم.چ

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 174

به "اتوبوس های مسافربری با یک دوم ظرفیت باید حرکت کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتوبوس های مسافربری با یک دوم ظرفیت باید حرکت کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید