6 توصیه مهم برای داشتن سفری لذت بخش

به گزارش چه خبر آنلاین، اگر می خواهید راحت تر سفر کنید و دوست دارید با صرف کم ترین زمان و هزینه، بیشترین لذت را از سفر ببرید، حتماً باید تجربیات دیگران را دنبال کنید. پس با ما همراه باشید تا در ادامه به 6 مورد از مهمترین نکات در مسافرت بپردازیم.

6 توصیه مهم برای داشتن سفری لذت بخش

1. مواظب غذاهایی که نام عجیب و غریب دارند باشید. گاهی اوقات غذاها آن چیزی نیستند که نامشان نشان می دهد. پس حتماً پیش از سفارش دادن یک غذای محلی ناآشنا درباره مواد تشکیل دهنده آن سوال کنید یا اینکه خودتان را برای یک ماجراجویی غذایی آماده کنید.

2. حتماً پیش از سر زدن به جایی ساعت های باز و بسته بودن آن مکان را چک کنید تا با در بسته روبرو نشوید. بیشتر رستوران ها و موزه های کوچک در ایالات متحده و اروپا روزهای دوشنبه تعطیل هستند. پس مواظب باشید که برنامه سفر خود را به خاطر چک نکردن ساعت های کار مکان های مورد نظرتان خراب نکنید.

3. از اینکه بعضی کارها درست پیش نروند هراس نداشته باشید، همیشه ممکن است اتفاقاتی برخلاف خواست و برنامه شما باشند. ممکن است ترافیک، آب وهوا، بسته شدن جاده و خیلی عوامل دیگر حتی بهترین برنامه ریزی برای یک سفر را به هم بریزند. همیشه یک برنامه جایگزین داشته باشید و یادتان باشد که اتفاقات ناگهانی همیشه بهترین خاطره ها را می سازند.

4. برنامه سفر خود را بیش از حد شلوغ نکنید. یک برنامه شلوغ همیشه به شما استرس عقب ماندن از برنامه را القا می کند.اگر حس می کنید به بخشی از این برنامه نمی رسید خیلی راحت مقصد آخر را فراموش کنید و از مکانی که در آن هستید لذت ببرید.

5. اگر با همسر یا دوست خود سفر می کنید حتماً یک بعد از ظهر از هم جدا بشوید و سراغ کارهایی بروید که هم سفرتان دوست ندارد انجام بدهد و شما می خواهید حتماً آن ها را انجام دهید. مطمئن باشید از این زمان لذت می برید و ماجراهای زیادی خواهید داشت که سر میز شام درباره آن ها با یکدیگر صحبت کنید.

6. اگر با یک تور به شهری عجیب و غریب و ساکت رفته اید، با کمال آرامش از آن لذت ببرید. چنین تورهایی بهترین راه برای آشنا شدن با گذشته یک جامعه خاص و شناخت رمز و رازهای آن منطقه است.

منبع: الی گشت
انتشار: 19 فروردین 1401 بروزرسانی: 19 فروردین 1401 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1212

به "6 توصیه مهم برای داشتن سفری لذت بخش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 توصیه مهم برای داشتن سفری لذت بخش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید