13 سرگرمی هیجان انگیز در تهران که باید امتحان کنید

به گزارش چه خبر آنلاین، برای رسیدن به تفریحات هیجان انگیز تهران باید کمی حوصله به خرج دهید و از خانه دور شوید. بعلاوه توصیه می گردد که در این تفریحات مهیج دوستان تان را هم شریک کنید!

13 سرگرمی هیجان انگیز در تهران که باید امتحان کنید

به این علت که تهران بیشتر روی تجاری و اداری اش را در میان شلوغی ها و ترافیک به ما نشان داده، شاید فکر کنیم تفریح هیجان انگیزی در آن وجود نداشته باشد. اما منصف باشید تا با هم سری به تفریح های هیجان انگیز تهران بزنیم و ببینیم این شهر شلوغ و پر سرعت، رویِ دیگرش چقدر ممکن است برایمان مجذوب نماینده باشد؟ با مجله گردشگری دلتا همراه باشید.

زیپ لاین در دل توچال از تفریح های هیجان انگیز تهران

رویای پرواز حداقل یک بار از فکر هر انسان دو پایی گذشته است و چه بسا که با بالا رفتن سن باز هم گاهی خواب پرواز کردن و بال داشتن را می بینیم! زیپ لاین یکی از تفریح های هیجان انگیز تهران است که در سال های اخیر به ایران آمده و باید گفت نوعی پروازِ بدون بال است.

پارک طالقانی پارکی است که در نزدیکی پارک آب و آتش نهاده شده است و دارای زیپ لاین است. این زیپ لاین با نام کماندو شناخته می گردد که طول آن 210 متر است. امکان استفاده از این زیپ لاین برای بانوان و آقایان وجود دارد.

بانجی جامپینگ توچال

اگر در پی یک تفریح هیجان انگیز و فراموش نشدنی هستید، بانجی جامپینگ می تواند یک گزینه عالی باشد. این تفریح در توچال نهاده شده است و سکویی در اختیار شما نهاده شده که می توانید از ارتفاع 40 متری به پایین سقوط کنید.

مجموعه کارتینگ آزادی

اگر به ضلع شرقی میدان آزادی بروید، با پیست کارتینگ روبه رو می شوید که یکی از محبوب ترین پیست هایی است که در ایران نهاده شده است. این مجموعه یکی از بزرگ ترین مجموعه هایی است که در خاورمیانه وجود دارد. بانوان و آقایان به صورت هم زمان می توانند از این پیست استفاده نمایند و لذت ببرند.

تیوب سواری در تهران

مدت زمانی است که دریاچه چیتگر یا خلیج فارس بخش تفریحی جدیدی به نام تیوب سواری ایجاد نموده است که در آن، بین زمین و هوا قرار می گیرید. برای لذت بردن از این تفریح کافی است تعدادی پله را بالا بروید و به سرسره ای غول پیکر برسید. این سرسره با بقیه سرسره ها فرق دارد؛ چرا که برای پایین آمدن از آن باید سوار تیوب شوید؛ تیوب های این مجموعه یک نفره هستند.

اسکیت یو تهران

اگر ساکن تهران هستید شاید تا به حال نام اسکیت یو به گوشتان خورده باشد. این تفریح یکی از تفریح های هیجان انگیز تهران محسوب می گردد که خاطره آن می تواند تا مدت ها در فکر شما باقی بماند.

سرسره لوپ تهران

این سرسره از یک اتاقک تشکیل شده است که دریچه پایینی آن به یک سرسره طولانی متصل می گردد. در این سرسره شما می توانید تجربه سقوط به آن را تجربه کنید که یک تفریح هیجان انگیز محسوب می گردد.

اتاق فرار

اتاق فرار یکی دیگر از تفریح های هیجان انگیز تهران است که باید به صورت تیمی برای رسیدن به هدفی مشترک کوشش کنید. برنده شدن در این بازی ها مستلزم حل کردن معماهای پیچیده در بازه زمانی خاص است.

سورتمه تهران

پارک گلابدره تهران را می شناسید؟ پارک گلابدره در خیابان دربند، انتهای خیابان اسداللهی نهاده شده است. تفریحی که در این پارک به سراغش می رویم سورتمه است. سورتمه یک کابین سر باز است که روی ریلی پیج در پیچ حرکت می نماید و نمای خوبی از پارک گلابدره نیز دارد.

جت اسکی، یک تفریح با دو مقصد

جت اسکی از تفریحات لوکس تهران در فصل تابستان محسوب می گردد و خیلی ها هم دوست ندارند ریسک سوار شدن به آن را بپذیرند. برای جت اسکی سواری دو مقصد در نزدیکی تهران وجود دارد. یکی دریاچه چیتگر و دیگری دریاچه فشافویه است. دریاچه تفریحی فشافویه جایی برای تفریح های آبی است و در جاده قم نهاده شده است.

پینت بال و لیزر تگ در تهران

لیزر تگ و پینت بال هر دو بازی هایی هستند که به تحرک بالا و آمادگی جسمانی خوبی نیاز دارند. پس هم بازی هایی را انتخاب کنید که هم به لحاظ جسمانی آماده اند، هم اهل هیجان اند و نشانه گیری خوبی دارند! برای تماشا مطالب بیشتر از گردشگری گورستان اسرارآمیز بهشهر که مردگان در آن نمی پوسند! را بخوانید.

هرم هیجان (سوپرنوا)

این تفریح هیجان انگیز در شمال شرقی دریاچه چیتگر است. هرم هیجان هرمی است که درونش کابینی 4نفره وجود دارد. وقتی هرکس سرجای خود نهاده شد از زمین جدا می گردد و به پرواز در می آید. درحالی که معلق هستید یکی از فیلم های چند بُعدی که خودتان انتخاب نموده اید را برایتان پخش می نماید.

پارک ارم، معروف ترین شهربازی تهران

معروف ترین شهربازی تهران که احتمالا هرکسی یک بار به آن سر زده، پارک ارم است. پارک ارم تفریح هایی مثل اسکیت، سرسره آبشار، ترن هوایی، سینمای 6 بعدی، ماشین های برقی، سورتمه و … را برای شما فراهم آورده است.

پیشنهاد مطالعه: برای تماشا مطالب بیشتر از گردشگری مردم این روستای ایرانی رومانیایی حرف می زنند + ویدیو را بخوانید.منبع: پیام دلتا
انتشار: 22 بهمن 1401 بروزرسانی: 22 بهمن 1401 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1416

به "13 سرگرمی هیجان انگیز در تهران که باید امتحان کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "13 سرگرمی هیجان انگیز در تهران که باید امتحان کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید