گوشی گیمینگ بعدی بلک شارک به اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 مجهز می شود

به گزارش چه خبر آنلاین، بلک شارک که یکی از بهترین شرکت های فعال در زمینه تولید گوشی های گیمینگ به شمار میرود، ظاهرا قرار است گوشی گیمینگ بعدی خود را به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 به عنوان قلب تپنده مجهز کند.

گوشی گیمینگ بعدی بلک شارک به اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 مجهز می شود

بلک شارک در حال حاضر به عنوان یکی از زیرمجموعه های شیائومی، در زمینه تولید گوشی های گیمینگ مشغول به فعالیت است. این شرکت عملکرد فوق العاده ای در این زمینه دارد و سال گذشته هم دیدیم در حالی که بسیاری از گوشی های گیمینگ در تست مقاومت، نتوانستند در برابر خمیدگی مقاومت خوبی از خود به نمایش بگذارند، نماینده بلک شارک خم به ابرو نیاورد. این درحالی است که قیمت بسیار مناسبی هم برای این گوشی های قدرتمند در نظر گرفته می شود.

حالا اما اطلاعاتی از محصول بعدی بلک شارک در اختیار داریم که یکی از افشاگران معروف حوزه فناوری یعنی Digital Chat Station هم آن را منتشر کرده است. طبق گفته های او، بلک شارک نو باید از نمایشگری با وضوح +FHD بهره ببرد. معمولا گوشی های گیمینگ نباید نمایشگرهای 2K یا بالاتر داشته باشند چرا که باعث می شود شارژ باتری به سرعت تخلیه شود. همینکه پشتیبانی از رفرش ریت 120 هرتزی یا بالاتر در آن ها وجود دارد، به میزان کافی یک عامل پرمصرف محسوب می شود. بنابراین بهره مندی از نمایشگری با این وضوح اصلا نقطه ضعف به حساب نمی آید.

قلب تپنده این محصول، اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 است که به تازگی معرفی شده و گفته می شود 10٪ توان پردازشی بیشتری هم در مقایسه با مدل استاندارد ارائه می دهد. از آن جایی که در گوشی های گیمینگ، از سیستم خنک کننده حرفه ای استفاده می شود، به نظر می رسد نباید خیلی نگران داغ شدن بیش از حد این پردازنده و در نتیجه کاهش توان آن باشیم. با این حال باید دید چه پیش می آید.

علاوه بر این ها، یک باتری 4790 میلی آمپر ساعتی هم به عنوان منبع تغذیه این مجموعه قدرتمند ایفای نقش خواهد کرد که متأسفانه همیشه گوشی های بلک شارک در این بخش خیلی خوب ظاهر نمی شوند. نمی دانیم چرا اما بلک شارک ترجیح می دهد سرعت شارژر را همیشه بیشتر کند اما ظرفیت باتری را کم نگه دارد. در حال حاضر بسیاری از گوشی های گیمینگ حداقل باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارند اما گفته می شود نماینده مورد انتظار بلک شارک، از یک گوشی پرچم دار معمولی هم باتری کم ظرفیت تری دارد. با این حال شارژر 100 واتی که در کنار آن عرضه می شود می تواند تا حدودی این ضعف را جبران کند.

جز همین موارد، اطلاعات خاص دیگری از این گوشی در اختیار نداریم. جز اینکه گفته می شود شرکت می خواهد به احتمال زیاد در ماه جولای (تیر - مرداد) از این محصول رونمایی کند. حال این رونمایی دقیقا در چه روزی اتفاق خواهد افتاد نمی دانیم. لازم به ذکر است نام این گوشی یا گوشی ها هنوز رسما اعلام نشده، اما به احتمال بسیار زیاد نباید بلک شارک 6 باشد. چرا که بلک شارک سری 5 را با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 راهی بازار کرد و حالا اگر از مدل پلاس در آن ها استفاده کند، اتفاق خاصی رخ نمی دهد. در نتیجه بلک شارک 5S شاید بتواند نام محتمل تر و منطقی تری برای این سری باشد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 تیر 1401 بروزرسانی: 16 تیر 1401 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1292

به "گوشی گیمینگ بعدی بلک شارک به اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 مجهز می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی گیمینگ بعدی بلک شارک به اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 مجهز می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید