گلایه استاندار بوشهر از تأخیر در تکمیل واحدهای مسکونی

به گزارش چه خبر آنلاین، استاندار بوشهر گفت: تأخیر در تکمیل واحدهای مسکونی جفا در حق مردم است و انتظار می رود همه عوامل درگیر، زمینه تکمیل واحدهای مسکونی را در این استان فراهم نمایند.

گلایه استاندار بوشهر از تأخیر در تکمیل واحدهای مسکونی

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت ترک اصل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، عبدالکریم گراوند شنبه 13 اردیبهشت در نشست ستاد تأمین مسکن استان بوشهر اضافه نمود: در همین ارتباط برای تکمیل واحدهای مسکونی ناتمام باقی مانده از طرح مسکن مهر در این استان همکاری همه عوامل و مدیران ازجمله بانک مسکن لازم است.

وی بیان نمود: انتظار می رود این بانک با نگاه روان سازی و حل مشکل و هدف سرعت بخشی نهایت همکاری و همراهی را با تعاونی های مسکن در استان بوشهر داشته باشد.

گراوند اضافه نمود: برای تکمیل واحدهای مسکونی ناتمام در این استان، همه عوامل مربوطه باید با عزم جدی وارد عمل شوند تا از تأخیر در اجرای این پروژه ها کاسته گردد.

استاندار بوشهر با تأکید بر پرداخت هزینه تأمین زیرساخت های واحدهای مسکونی از سوی تعاونی های مسکن گفت: فرمانداران فقط در صورت پرداخت هزینه تأمین زیرساخت های آب، برق و گاز واحدهای مسکونی از سوی تعاونی های مسکن، حمایت اقتصادی لازم را از آن ها انجام دهند.

گراوند اضافه نمود: نخستین شرط برای ساخت واحدهای مسکونی، ایمنی و تأمین امنیت و آرامش ساکنان است که باید موردتوجه جدی قرار گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: از 34 هزار و 715 واحد مسکن مهر در این استان 32 هزار و 318 واحد تحویل و مابقی با پیشرفت های مختلف در دست اجرا است که برای تکمیل و بهره برداری از آن ها احتیاج به همکاری همه عوامل اجرایی است.

فرزاد رستمی درباره طرح اقدام مسکن بیان نمود: در مرحله نخست سهم استان بوشهر از این طرح 2 هزار و 469 واحد بود که 2 هزار و 309 نفر ثبت نام کردند و از این شمار یک هزار و 262 متقاضی صلاحیت لازم را داشتند.

وی یادآور شد: در مرحله دوم نیز سهم استان بوشهر از طرح اقدام ملی مسکن 2 هزار و 775 واحد است که 2 هزار و 98 نفر ثبت نام نموده اند و در حال آنالیز درخواست ها هستیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 119

به "گلایه استاندار بوشهر از تأخیر در تکمیل واحدهای مسکونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلایه استاندار بوشهر از تأخیر در تکمیل واحدهای مسکونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید