کشف 15 تن خوراک دام قاچاق در فاروج

به گزارش چه خبر آنلاین، خبرنگاران/خراسان شمالی جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف 15 تن خوراک دامی قاچاق به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال در شهرستان فاروج اطلاع داد.

کشف 15 تن خوراک دام قاچاق در فاروج

سرهنگ محمد غلامی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر تردد یک دستگاه خودروی کامیون حامل خوراک دامی قاچاق بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس شهرستان فاروج نهاده شد.

وی با اشاره به اینکه ماموران انتظامی فاروج بلافاصله محل تردد خودروی مورد نظر را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی به آن مکان اعزام شدند، اضافه نمود: ماموران در حین کنترل خودروهای عبوری، پیروز شدند خودروی حامل خوراک دامی قاچاق را شناسایی و متوقف نمایند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه در بازرسی از خودرو 15 تن خوراک دامی قاچاق کشف و ضبط شد، توضیح داد: ارزش این مقدار خوراک دامی یک میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ غلامی با بیان اینکه در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی گردید، اعلام کرد: بار مکشوفه نیز با هماهنگی های اجرا شده به شبکه دامپزشکی شهرستان تحویل داده شد.

وی از شهروندان خواست تا ضمن توجه به هشدارها و توصیه های پلیس، در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را به وسیله پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 خرداد 1400 بروزرسانی: 31 خرداد 1400 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 872

به "کشف 15 تن خوراک دام قاچاق در فاروج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 15 تن خوراک دام قاچاق در فاروج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید