چهار رنگ اصلی گوشی پرچمدار نو سامسونگ لو رفت

به گزارش چه خبر آنلاین، در حالی که گفته می گردد سامسونگ از سری تازه گلکسی اس خود در زمستان رونمایی می نماید، اخباری از این سری گوشی های هوشمند فاش شده است.

چهار رنگ اصلی گوشی پرچمدار نو سامسونگ لو رفت

تینا مزدکی-سامسونگ هر سال پالت رنگی سری گلکسی اس را تغییر می دهد و رنگ های پیش بینی شده برای سال 2024 شامل مشکی، خاکستری، بنفش و زرد هستند. دو مورد اول کاملاً استاندارد هستند و معمولاً به عنوان فانتوم بلک و گرافیت به بازار عرضه می شوند.

اما در خصوص دو رنگ دیگر باید گفت، سری گلکسی S23 دارای گزینه های رنگ پریده اسطوخودوس و لیمویی است که نمی توان آنها را بنفش و مطمئناً زرد نامید. احتمالا گلکسی اس 24 FE تازه دارای یک گزینه بنفش نیز باشد. آخرین بار سامسونگ گلکسی اس بنفش را با سری S21 عرضه کرد، برای رنگ زرد اما باید حتی به عقب تر نگاه کنیم، گلکسی S10e را به خاطر بیاورید.

مطمئناً چندین رنگ انحصاری به چهار رنگ اصلی گفته شده اضافه خواهند شد، اما هنوز هیچ خبری در خصوص این رنگ ها وجود ندارد.

  • گنج بی مانندی که در چین پیدا شد/عکس

  • بن سلمان در قلب نئوم هتل می سازد/ عکس

توجه داشته باشید که گلکسی اس 24، اس 24 پلاس و اس 24 اولترا قاب تیتانیومی تازهی خواهند داشت که با قاب آلومینیومی که در گوشی های سری S فعلی استفاده می گردد متفاوت به نظر می رسد. این ممکن است به تغییراتی در رنگ های پنل پشتی در مقایسه با آنچه قبلاً دیده ایم احتیاج داشته باشد. سری S24 احتمالا در ماه ژانویه رونمایی خواهد شد.

منیع: gsmarena

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 28 مهر 1402 بروزرسانی: 28 مهر 1402 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1503

به "چهار رنگ اصلی گوشی پرچمدار نو سامسونگ لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهار رنگ اصلی گوشی پرچمدار نو سامسونگ لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید